علی فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، بابیان اینکه در طول سال‌های گذشته هیئت شنای شهرستان اهر فعالیتی نداشت، اظهار کرد: هیچ‌کسی نمی‌تواند مدعی باشد که پیش از سال ۹۲ در این شهرستان مسابقات شنا برگزار کرده و فقط این شهرستان دو نفر ناجی داشت.

رئیس هیئت شنای شهرستان اهر ادامه داد: از زمانی که بنده هیئت شنا را تحویل گرفته‌ام باافتخار می‌توانم بگویم که مسابقات شنای لیگ استان را در شهرستان اهر میزبانی کرده‌ایم و اکنون حدوداً ۳۰ نفر شناگر ماهر داریم که در مسابقات استانی و کشوری حضور فعالی دارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵۰ نفر از شناگر هیئت شنای شهرستان اهر سازمان‌یافته دارد، گفت: مدرسه شنا را نیز در شهرستان اهر راه‌اندازی کرده‌ایم که در حال حاضر نزدیک به ۱۲۰ نفر شناگر دارد.

فلاحی اضافه کرد: پویا قلی پور شناگر اهری که از زمان بنده شنا کردن را شروع کرده و از شروع شناگری این ورزشکار نزدیک به ۴ سال می‌گذرد اخیراً در مسابقات استانی با غلبه بر حریفان خود توانست به مسابقات کشوری راه یابد و این موفقیت نتیجه زحمات مربی وی فرزاد شاکری است.

کسب مقام سوم در مسابقات لیگ استانی توسط تیم شنای اهر

رئیس هیئت شنای شهرستان اهر با ذکر اینکه امسال تیم شنای شهرستان اهر توانست در مسابقات لیگ استانی مقام سوم را کسب کند، ابراز داشت: نه اینکه زمانی ورزشی به نام شنا وجود نداشت و نه اینکه هر روز شاهد پیشرفت و ترقی در رشته شنای این شهرستان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه مشوق‌های بنده برای قبول هیئت شنای شهرستان اهر ابوالفضل کارگر و رحیم صادقیه اهری بودند، تصریح کرد: این دو نفر مشوق بنده بوده‌اند و اکنون نیز از مربیان اصلی هیئت شنا هستند.

فلاحی از برگزاری مسابقات شنا در آب‌های آزاد در سد ستارخان این شهرستان خبر داد، گفت: این مسابقات در سد ستارخان شهرستان اهر روز چهارشنبه ساعت ۱۲ و ۳۰ شروع خواهد شد و هرکسی که در شنا حرفی برای گفتن دارد می‌تواند در شنای آب‌های آزاد خود را محک بزند و برای نفرات اول تا سوم جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/