آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 39030
سه شنبه - ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹
رئیس شورای اسلامی شهر اهر:

ساماندهی ورودی‌های شهر اهر در دست مطالعه است

ساماندهی ورودی‌های شهر اهر در دست مطالعه است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، صمد علی اکبرزاده اهری، عصر امروز در دیدار تعدادی از مسئولان شورای اسلامی شهر و شهرستان اهر با معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ضمن تشکر از معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به برخی مشکلات این شهر پرداخت و گفت: متأسفانه شهرستان اهر در سال‌های گذشته به جایگاهی که استحقاقش را داشته نرسیده و توسعه لازم را پیدا نکرده است.

وی با ذکر اینکه تکمیل بزرگراه اهر – تبریز یکی از دلایل عدم توسعه‌یافتگی شهرستان اهر است عنوان داشت: متأسفانه به دلیل عدم ملاحظات طرح جامع ورودی‌های شهر نیمه‌کاره مانده و هنوز تکمیل‌نشده است که در صورت کمک معاونت عمرانی استانداری این طرح نیز به سرانجام خواهد رسید.

اکبرزاده بابیان اینکه ساماندهی ورودی‌های شهر در دست مطالعه است ابراز کرد: متأسفانه بدهی‌های کلان شهرداری اهر از سال‌های قبل،عملاً فعالیت‌های این مجموعه را به‌شدت کند کرده است نبود اعتبارات لازم سبب شده تا شهرداری نتواند قیر موردنیاز خود را تأمین کرده و فعالیت‌های عمرانی لازم را انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر در پایان گفت: مشکل میدان دوآب نیز مانع دیگری درراه رشد فعالیت‌های شهرداری و تأمین درآمد آن است که تلاش خواهد شد به‌زودی حل‌وفصل شود.