محمد وحدتی هلان در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز بابیان اینکه ما نیز همانند سایر آذربایجانی‌ها گزینه‌های استانداری آذربایجان شرقی را شنیده‌ایم، اظهار کرد: ظهر امروز قرار بود تا مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تشکیل جلسه دهد اما به دلیل هم‌زمانی با راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان به مجمع به زمان دیگری موکول شده است.

وی افزود: سه گزینه‌ای که برای استانداری آذربایجان شرقی در فضای مجازی مطرح می‌شود در حد حرف و گمانه‌زنی است به‌طوری که نمایندگان استان هم در حد حرف اسامی منتشر شده را شنیده‌اند در حالی که مجمع نه جلسه‌ای داشته و نه در این خصوص تصمیم‌گیری کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی ادامه داد: مشمولیت آقای خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان کمی مبهم است و احتمالاتی هم برای ماندن وی در سمت استانداری وجود دارد و نمایندگان به جهت ماندن یا نماندن خدابخش در استانداری با وزارت کشور در حال رایزنی هستیم.

وحدتی با اشاره به اینکه به جهت آن‌که اگر خدابخش نتوانست در سمت خود بماند یقیناً مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی به دنبال گزینه‌هایی برای استانداری آذربایجان شرقی خواهند بود، گفت: برای تصمیم‌گیری به‌منظور تعیین تکلیف استانداری آذربایجان شرقی احتمالاً فردا مجمع نمایندگان استان تشکیل جلسه دهد.

گفتنی است، جواد جهانگیرزاده، علیرضا منادی و بهرام سرمست به‌عنوان گزینه‌های تصدی استانداری آذربایجان شرقی در فضا مجازی مطرح است که با پیگیری‌های خبرنگار مهر از رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گزینه‌های مطرح‌شده را در حد شنیده‌ها دانست.