به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمد میرزاپور در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر اهر با تبریک روز شوراها اظهار کرد: قصد ما از حضور در ساختمان شورای شهر این بود که روز شوراها را به اعضای شورای شهر اهر تبریک بگوییم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری اهر در بحث مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر طی ۲ ماه گذشته با ضدعفونی و گندزدایی مناطق آلوده شهر به یاری شبکه بهداشت اهر آمد.

وی با اشاره به این‌که آمار مجدداً بستری بیماران کرونایی و مشکوک در اهر روند صعودی گرفته است، گفت: شرایط ویروس کرونا در شهرستان اهر همچنان قرمز است و کاهش آمار مبتلایان طی روزهای گذشته کمی گمراه کننده بود، که می‌توان گفت وضعیت شهرستان اهر هنوز عادی نیست.

میرزاپور با تاکید بر تداوم ضدعفونی و گندزدایی مناطق آلوده شهر اهر به ویروس کرونا خاطرنشان کرد: تقاضا داریم همکاری‌ها بین‌بخشی با شبکه بهداشت و درمان اهر در زمینه ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر توسط شهرداری همچنان تداوم داشته باشند تا شاید بتوانیم بر این ویروس غلبه کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر تصریح کرد: امیدواریم پیش‌بینی‌ها اشتباه باشد، اما آن‌طور که در جامعه می‌بینیم نتیجه شلوغی، ازدحام و بازگشت مردم به شرایط عادی، که اشتباهاً فکر می‌کنند وضعیت عادی شده با افزایش مجدد بیماران به وضوح دیده می‌شود.