به گزارش اهرامروز، به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، در آستانه عید سعید نوروز و به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی(ع) فرمانده انتظامی شهرستان اهر به‌اتفاق رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تعدادی از پدران معظم شهدا دیدار و از مقام شامخ و آسمانی آنان تجلیل کرد.

سرهنگ یونس منفرد فرمانده انتظامی شهرستان اهر این دیدارها با تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت علی(ع) به پدران معظم شهیدان « محمد بنده خدا» و «علی جوادپور اقدم» و ادای احترام به مقام والای شهدا گران‌قدر گفت: امنیت و آرامش کشور را مدیون خون پاک شهدا و خانواده‌های معظم آنان هستیم.

وی افزود: شهدا انسان‌های مخلصی بودند که برای حفظ آرمان‌های انقلاب و برای دفاع از اسلام جان خود را فدا کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پابرجا بماند.

سرهنگ منفرد خاطرنشان کرد: پدران و مادران معظم شهدا از جایگاه و منزلت بسیار بالایی برخوردار هستند و تجلیل و تکریم از مقام آسمانی آنان وظیفه آحاد مردم و مسئولین است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در ادامه دیدارهای خود با جامعه ایثارگری که صبح یکشنبه ۲۶ اسفندماه سال ۱۳۹۷ انجام شد، با مادر مکرم شهید «داود ایمانی» و همسر شهید « علی‌اکبر جوانی» ملاقات و از صبر و استقامت آنان تجلیل کرد.

انتهای پیام /