آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 54688
یکشنبه - ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳
فرمانده انتظامی شهرستان اهر:

شهدا برای حفظ آرمان‌های انقلاب جان خود را فدا کردند

شهدا برای حفظ آرمان‌های انقلاب جان خود را فدا کردند

به گزارش اهرامروز، به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، در آستانه عید سعید نوروز و به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی(ع) فرمانده انتظامی شهرستان اهر به‌اتفاق رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تعدادی از پدران معظم شهدا دیدار و از مقام شامخ و آسمانی آنان تجلیل کرد.

سرهنگ یونس منفرد فرمانده انتظامی شهرستان اهر این دیدارها با تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت علی(ع) به پدران معظم شهیدان « محمد بنده خدا» و «علی جوادپور اقدم» و ادای احترام به مقام والای شهدا گران‌قدر گفت: امنیت و آرامش کشور را مدیون خون پاک شهدا و خانواده‌های معظم آنان هستیم.

وی افزود: شهدا انسان‌های مخلصی بودند که برای حفظ آرمان‌های انقلاب و برای دفاع از اسلام جان خود را فدا کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پابرجا بماند.

سرهنگ منفرد خاطرنشان کرد: پدران و مادران معظم شهدا از جایگاه و منزلت بسیار بالایی برخوردار هستند و تجلیل و تکریم از مقام آسمانی آنان وظیفه آحاد مردم و مسئولین است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در ادامه دیدارهای خود با جامعه ایثارگری که صبح یکشنبه ۲۶ اسفندماه سال ۱۳۹۷ انجام شد، با مادر مکرم شهید «داود ایمانی» و همسر شهید « علی‌اکبر جوانی» ملاقات و از صبر و استقامت آنان تجلیل کرد.

انتهای پیام /