به گزارش خبرنگار اهرامروز، بیت‌الله عبدالهی بعد از ظهر امروز سه شنبه با حضور در گلزار مطهر شهدای اهر ضمن ادای احترام به مقام شامخ این عزیزان و تجدید میثاق با آرمان­های والای امام خمینی(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: امروز جامعه اسلامی مدیون شهدا و ایثارگران بوده و آنان مظهر عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند.

وی افزود:شهدا و ایثارگران اسناد افتخار نظام و انقلاب بوده و گرامیداشت یاد و نام آنان وظیفه آحاد مردم قدرشناس این مرز و بوم است.

نماینده مردم شهرستان­های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از روند احداث حسینیه اعظم شهدای اهر ضرورت احداث چنین فضای معنوی در کنار مزار مطهر شهدا را یادآور شده و گفت : انشا الله با پیگیری‌های لازم در اسرع وقت این پروژه عظیم تکمیل خواهد شد.

گفتنی است احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر ضمن ارائه گزارشی از روند احداث پروژه حسینیه اعظم شهدای اهر، از تلاش­های امام جمعه و فرماندار اهر، مسئولین شهرستانی و خیرین عزیز تقدیر نموده و مساعدت تمامی دست‌اندرکاران علی‌الخصوص نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی را جهت تکمیل حسینیه که آرزوی دیرین خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران است، خواستار شد.