به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمدباقر خانی در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره‌های تئاتر کوتاه و عکس سال ارسباران اظهار داشت: علی‌رغم تمامی موانع و مشکلات، با حمایت مسئولان شهرستانی امسال شهرستان اهر و منطقه ارسباران میزبان جشنواره‌های تئاتر کوتاه و عکس سال ارسباران خواهد بود.

وی بابیان این‌که شورای اسلامی شهر و شهرداری اهر همواره از هنرمندان و فعالیت‌های فرهنگی و هنری حمایت کرده‌اند، افزود: اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری اهر خود را در کنار هنرمندان اهری و حامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری می‌دانند و امسال مجموعه مدیریت امور شهری در حد مقدورات از رویدادهای فرهنگی و هنری به میزبانی شهرستان اهر حمایت خواهند کرد.

شهردار اهر تصریح کرد: سخت‌ترین و طاقت‌فرساترین مجموعه خدمات‌رسان در کشور، بدون شک مجموعه شهرداری است و با توجه به هزینه‌ی بالای نگهداری از شهر و خدمات‌رسانی به شهروندان، به سختی کار مجموعه شهرداری عینیت می‌بخشد. با وجود تمامی مسائل و مشکلات و صلاحدید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اهر، از جشنواره‌های فرهنگی و هنری حمایت می‌کنیم.

خانی با تأکید بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در شهرستان اهر خاطرنشان کرد: هر اندازه بتوانیم زیرساخت‌های فرهنگی و هنری شهرستان اهر را تقویت کنیم، همان اندازه در توسعه سایر بخش‌ها اثرگذاری و تأثیر مثبت آن را خواهیم دید

خبر: پرویز گلی زاده