به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمد اسدی در آئین افتتاح سیلوی کارخانه آرد کیارش که با حضور دکتر شهرتی فر معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد ضمن تشکر از مسئولین سیلو اظهار داشت: دهه ولایت و هفته دولت را خدمت تمامی مردم عزیز و مسئولین تبریک عرض می‌کنم.

وی بابیان اینکه افزایش ظرفیت سیلوهای شهرستان یکی از دغدغه‌های اصلی بود گفت: با تلاش بخش خصوصی و همکاری و همراهی ادارات و دستگاه‌های دولتی ظرفیت سیلوهای شهرستان ۱۳ هزار و ۲۰۰ تن افزایش یافت که اقدامی بسیار ارزشمند است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر با اشاره به بارش‌های اتفاق افتاده در فصل بهار عنوان داشت: خوشبختانه بارش‌های مناسب انجام‌یافته در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری به میزان ۳۶۷ میلی‌متر سبب شد تا بیش از ۷۰ هزار تن گندم در مزارع و کشت زارهای شهرستان برداشت شود که ۲۵ هزار تن برای بذور خودمصرفی و مصرف سال بعد کشاورزان و بیش از ۴۴ هزار تن نیز توسط ۶ مرکز خرید شده است.

اسدی با ذکر اینکه کل ظرفیت سیلوهای شهرستان به ۸۱ هزار تن رسیده است ابراز داشت: با افتتاح سیلوی جدید کارخانه آرد کیارش که با هزینه ۴۴ میلیارد ریال برای ۴۴ نفر اشتغال ایجادشده که ۲۰ نفر مستقیم و ۲۱ نفر غیرمستقیم که جا دارد از سرمایه‌گذاران این پروژه آقایان جباری و ترابی تشکر و قدردانی کنیم.