به گزارش خبرنگار اهرامروز، رحیم صادقیه اهری در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح اطفاء حریق آتش‌سوزی در واحد تولیدی مواد شوینده در اهر با اشاره به اینکه در جریان آتش‌سوزی در واحد تولیدی مواد شوینده تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه عصر دوشنبه طی تماسی آتش‌سوزی در واحد تولیدی مواد شوینده اعلام شد که بلافاصله تیم‌های اطفاء حریق ایستگاه‌های آتش‌نشانی ۱ و ۲ به محل اعزام شدند.

وی افزود: در جریان آتش‌سوزی خودروهای ایستگاه شماره یک و دو آتش‌نشانی و نیروهای آماده‌باش و خارج از شیفت برای اطفاء حریق به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهر با ذکر اینکه در این واحد تولیدی نزدیک به ۶ هزار لیتر تینر وجود داشت، گفت: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی بعد از ۲ ساعت اطفاء حریق شد.

صادقیه با اشاره به شعله‌ور شدن مجدد آتش خفته در این واحد گفت: ساعت ۲۱ و ۳۸ دقیقه شب مجدداً طی تماسی اطلاع دادند که آتش خفته در گوشه‌ای از واحد تولیدی مواد شوینده شعله‌ور شده است که بلافاصله آتش‌نشانان به محل اعزام و اطفاء حریق کردند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که علت آتش‌سوزی در این واحد تولیدی چه بود؟ خاطرنشان کرد: علت وقوع آتش‌سوزی در واحد تولیدی مواد شوینده پس از بررسی‌ها مشخص می‌شود.

انتهای پیام/