به گزارش خبرنگار اهرامروز، احمد محرم‌زاده در ستاد مردمی حامیان آیت‌الله رئیسی در شهرستان اهر، با اشاره به این‌که شایستگی آیت‌الله رئیسی با عملکرد در قوه قضائیه بر همگان آشکار است، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی نشان داد که طرفدار مظلومان، محرومان و پابرهنگان بوده و فردی در تراز انقلاب است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: قطع دست خائنین به بیت‌المال با آزادسازی ماشین‌سازی تبریز، کشت و صنعت مغان و … که نشان از عزم جدی آیت‌الله رئیسی در مسیر مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی است.

وی بابیان این‌که بالا بودن آرای مأخوذه رئیس‌جمهور منتخب؛ باعث ارتقای جایگاه سیاسی ریاست جمهوری اسلامی ایران در منطقه می‌شود، گفت: پشتیبانی مردم از دولت مردمی برای ایران قوی با مشارکت در صحنه انتخابات ریاست جمهوری، منجر به تثبیت جایگاه سیاسی در بین کشورهای منطقه و دنیا خواهد شد.

محرم‌زاده از مردم شهرستان‌های اهر و هریس خواست تا با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی در تشکیل دولت مردمی مشارکت کنند و گفت: انتظار ما از مردم، حضور حداکثری در انتخابات است تا بهانه دست دشمن ندهیم و در عین‌حال در تعیین سرنوشت کشور ایفای نقش کنند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی مبنی‌بر این‌که گاهاً سؤال می‌شود که شورای نگهبان رقبای آیت‌الله رئیسی را از صحنه انتخابات حذف کرده و انتخابات یک‌طرفه است نظر شما در این‌باره چیست؟ یادآور شد: شورای نگهبان کاملاً فراجناحی عمل‌کرده و در بین نامزدهای ریاست جمهوری از طیف‌های سیاسی کشور حضور دارند و بنده با توجه به برداشت‌هایم؛ حذف طیف سیاسی رقبای رئیسی توسط شورای نگهبان را رد می‌کنم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: عدم احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری؛ به معنی نداشتن صلاحیت یا ردصلاحیت نیست، به هیچ عنوان ربط دادن این موضوع به ردصلاحیت نامزدها موضوعیت ندارد و اگر به کاندیداها توجه کنیم از طیف‌های سیاسی مختلف از جمله اصولگرا و اصلاح‌طلب نیز صلاحیت‌شان محرز نشد.

محرم‌زاده اضافه کرد: لاریجانی که ۱۲ سال ریاست مجلس را بر عهده داشت و احمدی‌نژاد که ۸ سال رئیس‌جمهور کشور بود از چهره‌های شاخص کشور بوده و هستند، ولی نتیجه بررسی‌‌های شورای نگهبان بدان معنی نیست که این چهره‌ها ردصلاحیت شده‌اند و هرگونه اظهارنظر در این خصوص صرفاً تخریب شورای نگهبان است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در پاسخ به سؤالی مبنی‌بر این‌که برنامه‌های آیت‌الله رئیسی برای ریاست جمهوری را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ افزود: آیت‌الله رئیسی تا امروز نشان داده که بر وعده‌های خود پایبند است و اکنون که برای مبارزه با فساد اقتصادی به میدان رقابت آمده؛ به وعده‌های خود در مبارزه با مفاسد اقتصادی از داخل قوه قضائیه و خیانت‌کاران به بیت‌المال عمل نموده است.

وی یادآور شد: آیت‌الله رئیسی تابه‌حال در مقابل خائنین و مفسدان اقتصادی ایستاده و از حق مظلومان دفاع کرده؛ تمامی این وعده‌ها حاکی از عزم راسخ اوست و نشان می‌دهد که به وعده‌هایش به خوبی عمل‌کرده است و همچنین شعاری از آیت‌الله رئیسی ندیدیم که محقق نشود.

محرم‌زاده خاطرنشان کرد: با تشکیل دولت مردمی برای ایران قوی و همراهی مجلس و قوه قضائیه با دولت منتخب مردم؛ شاهد پیشرفت روزافزون جمهوری اسلامی در سایه اتحاد قوای سه‌گانه خواهیم بود.