به گزارش خبرنگار اهرامروز، سوگواره عاشورایی عکس هیأت که هر سال توسط  جامعه ایمانی مشعر برگزار می‌شود با برگزاری مراسم اختتامیه برگزیدگان خود را در هفتمین دوره معرفی کرد و عکاسان انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر با درخششی کم‌نظیر توانستند ۳ جایزه آن را به خود اختصاص دهند.

هفتمین سوگواره‌های عاشورایی «هیأت» در بخش‌های مجموعه‌عکس، تک‌عکس و عکس‌های قدیمی در حالی پیش از ظهر امروز (جمعه ۲۸ دی) در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار شد که عکاسان انجمن عکاسی اهر مقام‌های برتر این جشنواره را درو کردند.

بر این اساس، محمدرضا بهمرام مقام اول در بخش مجموعه عکس عزاداری عشایر، سعید قاسمی مقام اول در بخش تک عکس و معصومه فریبرزی و پرویز گلی‌زاده مقام سوم در بخش مجموعه عکس روشندلان را کسب کردند.

کسب بیش از ۵۰ مقام در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی توسط عکاسان اهری

محمدرضا بهمرام، رئیس انجمن عکاسی شهرستان اهر در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز بابیان اینکه اعضای انجمن هنر عکاسی اهر در جشنواره‌های کشوری و بین‌المللی برای آذربایجان شرقی و ایران افتخار آفریدند اظهار داشت: در طول دو سال گذشته عکاسان اهری موفق به کسب بیش از ۵۰ مقام در جشنواره‌های عکاسی ملی و بین‌المللی شدند.

گفتنی است؛ اعضای انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر از بدو تأسیس تا به امروز توانسته‌اند در جشنواره‌های متعدد استانی، کشوری و بین‌المللی مقام‌های مختلفی را کسب کنند، این در حالی است که انجمن عکاسی اهر با افتخارآفرینی و کسب مقام‌های جشنواره‌ها، فعال‌ترین انجمن هنری آذربایجان شرقی است.

انتهای پیام/