به گزارش خبرنگار اهرامروز، جشنواره بین‌المللی عکس فیلارمونیا، توسط انجمن عکاسان آسیایی با همکاری فوکوس در کشور قرقیزستان و زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و کلوپ عکس فوکوس برگزار شد که عکس‌های راه‌یافته به این جشنواره, ضمن ثبت در آرشیو FIAP به نام عکاس، برای دریافت القاب FIAP نیز محاسبه می‌شود و این جشنواره در ۶ بخش؛ آزاد تک‌رنگ (فقط تک‌رنگ/سیاه‌وسفید)، آزاد رنگی (فقط رنگی)، پرتره (رنگی/تک‌رنگ)، مردم (رنگی/تک‌رنگ)، کودک (رنگی/تک‌رنگ) و موسیقی (رنگی/تک‌رنگ) برگزار شد که محمدرضا بهمرام، عکاس اهری موفق به کسب مدال طلای FIAP جشنواره بین‌المللی عکس فیلارمونیای قرقیزستان در بخش سیاه‌وسفید شد.

این جشنواره با حضور هنرمندانی از کشورهای مختلف برگزار شد که الگا پارکایوا، دبیر این جشنواره، علی سامعی، مدیر هنری و دبیر بخش بین‌المللی و نماینده فیاپ و ابراهیم بهرامی، محمدرضا چایفروش، اصغر صامتی و محمدرضا معصومی داوران بخش بین‌المللی بودند که هنرمند اهری توانست در بخش سیاه‌وسفید خوش درخشیده و مدال طلای این بخش را از آن خود کند.

محمدرضا بهمرام، متولد ۱۳۴۲ در شهرستان اهر است که آثار او در چندین نمایشگاه  گروهی در ایران، و چند کشور دنیا به‌نمایش در‌آمده‌ است. او برنده‌ جوایز مختلفی ازجمله، دریافت مدال نقره FPC (فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی) در جشنواره بین‌المللی آرت فتو تاجیکستان ۲۰۱۸، دریافت تقدیر سالن، از جشنواره بین‌المللی آکوا ۲۰۱۸ تاجیکستان، مقام دوم جشنواره عکس راه روشن؛ مقام شایسته تقدیر از چهارمین سوگواره ملی عکس  عاشورایی بیرجند؛ مقام برگزیده در جشنواره عکس ویرا؛ مقام برگزیده دومین جشنواره عکس خانه روستایی در بخش ویژه می‌باشد.

محمدرضا بهمرام عضو انجمن عکاسان ایران و رئیس انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر بوده و درزمینهٔ آموزش عکاسی نیز سابقه تدریس در هنرستان و کلاس‌های آزاد را در کارنامه خود دارد.

عکاسان انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر در این جشنواره خوش درخشیدند به‌طوری که توانستند با کسب دو مقام و پذیرش ۱۱ اثر سهمی عمده داشته باشند. موفقیت مهدی ایمانی با کسب تقدیر سالن و پذیرش ۵ اثر، فرهاد زرگریان اهری با پذیرش ۲ اثر و حسین قاسم‌زاده با پذیرش ۲ اثر را می‌توان از جمله موفقیت‌های این انجمن در جشنواره بین‌المللی عکس فیلارمونیای قرقیزستان ۲۰۱۸ نامید.

انتهای پیام/