آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » استانها » سیاسی » صفحه نخست
کد خبر : 34493
پنجشنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

فرماندار جدید تبریز معرفی شد

به گزارش اهرامروز به نقل از تسنیم، مراسم معارفه فرماندار جدید تبریز با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد که بر این اساس علیار راستگو به‌عنوان فرماندار جدید تبریز معرفی و از رحیم شهرتی‌فر فرماندار سابق تبریز که به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی منصوب شده است قدردانی شد.

مجید خدابخش در این مراسم با بیان اینکه تبریز، از هر جهت شهرستانی ویژه است، اظهار داشت: مدیریت امور این شهرستان، حساسیت ویژه‌ای دارد و از این رو فرمانداری تبریز جایگاه خاصی دارد که موفقیت آن در گرو تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: مدیریت استان نیز حامی فرمانداری تبریز است و همه امور داخلی شهرستان باید توسط فرمانداری مدیریت شود و امیدوارم که فرماندار جدید نیز که از نیروهای خوش‌فکر و باسابقه وزارت کشور هستند، با استفاده از تجربیات خود در خدمت به مردم مؤمن، بصیر و باوفای این شهرستان موفق باشند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری، تولید و اشتغال را به‌عنوان مسیر خدمت تعیین کردند و دولت تدبیر و امید نیز ایجاد اشتغال و رفع فقر را به‌عنوان اولویت‌های اصلی خود انتخاب کرده است.

وی در ادامه گفت: البته این به معنی کنار گذاشتن مباحث دیگر از جمله امور فرهنگی نیست؛ همه فعالیت‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد و حل مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال و رفع فقر نیز جز با تقویت روحیه تعاون و فرهنگ خیرخواهی میسر نیست.

 خدابخش، مسئولیت در نظام اسلامی را امانتی الهی و فرصتی برای خدمت به مردم ذکر کرد و گفت: در مدیریت امور باید علاوه بر عقل، علم و تدبیر، باید خود را در معرض انرژی بی‌پایان و فوق‌العاده تأثیرگذار ارتباط با خدا و امدادهای غیبی قرار دهیم و تنها در این صورت می‌توانیم به آرامش و اطمینان قلبی دست یابیم.

استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: اگر با ایمان و باور قلبی به این که همه مخلوقات، هدف‌دار خلق شده‌اند، علم و تدبیر را به کار بگیریم به اطمینان خاطری دست خواهیم یافت که با هیچ ابزار دیگری به دست نمی‌آید و این نکته‌ای است که همه مدیران ما باید به آن توجه داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: باید با این روحیه وارد عرصه خدمت‌گزاری شویم تا بتوانیم از فرصت مسئولیت در نظام اسلامی که پایه‌های آن، فداکاری و از جان گذشتگی صدها هزار شهید، جانباز و آزاده است استفاده کنیم.

گفتنی است راستگو دانش آموخته دانشکده حقوق دانشگاه تهران ( کارشناسی ارشد) است که ریاست دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، تصدی فرمانداری‌های شهرستان‌های کلیبر، مراغه، جلفا، آذرشهر و مرند، معاونت اقتصادی و بین‌المللی منطقه آزاد ارس، معاونت اقتصادی مجتمع صنعتی تراکتورسازی و منطقه اقتصادی سهلان،  مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری کردستان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ش