فرمانده انتظامی اهر: کشف ۲۳۳ کیلوگرم انواع چای قاچاق و تقلبی در اهر

فرمانده انتظامی اهر: کشف ۲۳۳ کیلوگرم انواع چای قاچاق و تقلبی در اهر

به گزارش اهرامروز، فرماندهی انتظامی شهرستان اهر از کشف ۲۳۳ کیلوگرم چای به ارزش بیش از یک میلیارد ریال خبر داد و گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، و در پی کسب خبر مبنی بر قاچاق چای تقلبی به شهرستان توسط افراد سود جو رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ حسین عبدی افزود: ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات شهرستان ۲ دستگاه خودرو را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی قضائی خودروها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروهای توقیفی، تعداد ۴۶۷ بسته به مقدار ۲۳۳ کیلوگرم انواع چای قاچاق و تقلبی کشف شد، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه یک میلیارد و۲۷۶ میلیون ریال برآورد شده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان اهر با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودروی نیسان وانت توقیف شد تصریح کرد:افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ عبدی در پایان با اشاره به اینکه برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد به شهروندان توصیه کرد: در راستای آرامش روانی جامعه و جلوگیری از فعالیت افراد سودجو در صورت کسب اطلاع از فعالیت قاچاقچیان در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و ۱۹۷ تماس حاصل و موضوع را اطلاع دهند.

انتهای پیام/