آخرین عناوین اخبار » شهرستان ها » صفحه نخست
کد خبر : 62495
شنبه - 7 مهر 1403 - 13:44

فرمانده سپاه عاشورا: جهاد کشاورزی نقش مهم و کلیدی در امنیت و آرامش کشور دارد

فرمانده سپاه عاشورا: جهاد کشاورزی نقش مهم و کلیدی در امنیت و آرامش کشور دارد

به گزارش اهرامروز به نقل از دانشجو، سردار اصغر عباسقلی زاده در دیدار با مدیران جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، این سازمان را یکی از حساس‌ترین نهاد‌های کشور دانست که در سلامت، آرامش و امنیت کشور نقش آفرین است.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی یکی از امن‌ترین و آرام‌ترین استان‌های کشور در همه ابعاد است، تامین مایحتاج عمومی به خصوص در حوزه کشاورزی را یکی از شاخص‌های مهم و محوری در این زمینه بیان کرد.

عباسقلی زاده تامین، تهیه و پخت نان کامل و سالم را از موارد مهمی برشمرد که دارای اهمیت وافر اجتماعی، امنیتی و غذایی است و اگر بتوانیم نان کامل را به مردم ارائه دهیم، با توجه به شرایط تحریمی موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده ایم.

فرمانده سپاه عاشورا بر ضرورت پرداخت هر چه سریع‌تر مطالبات گندم کاران تاکید و اضافه کرد: تاخیر در پرداخت مطالبات این دسته از کشاورزان سبب می‌شود تا برخی سودجویان از این مسئله سوء استفاده کنند و مشکلاتی در این حوزه ایجاد کنند.

وی بر لزوم هماهنگی، تعامل و هم افزایی دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدماتی برای حل مشکلات حوزه کشاورزی تاکید کرد و با قدردانی از عملکرد سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، گفت: این سازمان به خوبی توانسته است نوسانات قیمت‌ها را کنترل کرده و نیازمندی‌های مردم در این حوزه را تامین کند.

انتهای پیام/