به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار، رسول خدابخش فرماندار اهر در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان گفت: همه در قبال خون پاک و مطهر شهدا مسئول هستیم و نباید اجازه دهیم یاد و نام این اسطوره‌های ملی در جامعه به فراموشی سپرده شود.

خدابخش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را لازمه امروز جامعه خواند و افزود: تا زمانی که این فرهنگ عاشورایی در جامعه زنده باشد آسیبی به نظام و انقلاب وارد نخواهد شد.

وی با تأکید بر این‌که نباید فرهنگ ایثار و شهادت در کشور کمرنگ شود افزود: این فرهنگ ارزشی لازمه پویایی و تداوم انقلاب بوده و راهکاری اساسی در مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

فرماندار اهر در بخش دیگری از سخنان خود، حل مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری را از اولویت‌های اصلی دولت برشمرد و اظهار کرد: خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر ولی‌نعمتان همه مردم و مسئولان هستند و باید در جهت رفع دغدغه‌های آن‌ها سعی وافر داشته باشیم.

رئیس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر تصریح کرد: بدون تردید ایثار و فداکاری بزرگ شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معزز آن‌ها فراموش‌شدنی نبوده و همواره خود را مدیون این قشر معظم می‌دانیم.

گفتنی است، اولین نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر در سال ۱۳۹۹ یکشنبه ششم مهرماه برگزار شد.

انتهای پیام/