به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر اظهار داشت: در دستورالعملی که از وزارت کشور به شهرستان‌ها ابلاغ شده آمده است که فقط می‌توانیم محدودیت و تشدید محدودیت در جاده‌ها را داشته باشیم و مسدود کردن جاده‌ها به هیچ عنوان توصیه نشده است، بر این اساس امکانات مورد نیاز، نیروی انسانی و تقویت اکیپ غربال‌گری و تب‌سنجی را در محورهای مواصلاتی داشته‌ایم.

فرماندار شهرستان اهر افزود: همان‌طور که در جلسه‌های قبلی تصویب شد، ساختمان فعلی هلال‌احمر یا به عبارتی ساختمان بیمارستان قدیم اهر با پیش‌بینی تجهیز ۱۰۰ تخت بستری جهت ارائه خدمات به بیماران کرونایی در اختیار شبکه بهداشت و درمان اهر قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اظهارات روز گذشته رئیس‌جمهور گفت: بعضاً می‌گویند آقای رئیس‌جمهور گفته‌اند بازار نباید تعطیل شود و ما با تعطیلی و محدودسازی اصناف به درخواست مردم عمل کرده‌ایم البته جلوگیری از ازدحام و تعطیلی بازار درخواست قاطبه مردم اهر بود و در این رابطه مجدداً منتظر تصمیم مدیران استان هستیم و تا زمانی که استان تصمیم نگیرد مصوبات ستاد شهرستانی همچنان لازم‌الاجراست.

محمودی در ادامه با تاکید بر اینکه تامین مایحتاج و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از تعطیلی نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، قصابی‌ها و میوه‌فروشی‌ها آرامش خاطر به مردم می‌دهد، گفت: در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شهرستان اهر هیچ‌گونه مشکلی نداریم و از طرفی برای اطمینان خاطر دادن به مردم در رابطه با تامین نان، ۱۶ تن بر سهمیه آرد نانوایی‌های شهرستان اهر اضافه شده است.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر خطاب به اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت اهر گفت: بر نحوه توزیع کالا و اقلام ضروری در بازار و کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از گران‌فروشی نظارت کافی صورت گیرد در غیر این صورت با فراد خاطی برخورد می‌شود.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان اهر ابراز داشت: رسانه‌های شهرستان اهر در رابطه با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همراهی با این ستاد عملکرد مطلوبی داشته‌اند که جای دارد از تلاش تمامی خبرنگاران و رسانه‌ها قدردانی کنیم.