به گزارش خبرنگار اهرامروز، بیت‌الله عبدالهی در حاشیه بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از طرح های راهداری هریس و اهر، اظهار داشت: از پل های ساخسیلو، زرنق و کلوانق در شهرستان هریس به لحاظ مشلات فنی که وجود دارد بازدید انجام شد و مقرر شد تا اقدامات لازم جهت رفع مشکلات فنی آنها انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه راه های روستایی اهر و هریس از نظر خط کشی و علائم راهنمایی و رانندگی نواقصات متعددی دارند، گفت: یکی از مطالبات مردم اهر که به حق و قانونی است و می گویند روشنایی ورودی های شهر اهر از طریف کلیبر، مشگین شهر و تبریز تامین شود که البته قرار شد روشنایی ورودی اهر از طرف تبریز به زودی تامین شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از برگزاری مناقصه اصلاح روکش آسفالت جاده دهستان ورگهان در آینده نزدیک خبر داد، افزود: تاکید ما بر این است تا مناقصه روکش آسفالت روستای خونیق اهر و هریس-ینگجه برگزار و به مطالبات مردم پاسخ داده شود.

عبدالهی در پایان خواستار اصلاح تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی و تقویت ایمنی جاده اهر-تبریز و تبریز-هریس شد.

 

 

روشنایی ورودی های شهر اهر از طرف تبریز و مشگین شهر تامین می شود

زاهد محمودی در حاشیه بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از طرح های راهداری اهر با تاکید بر اهمیت تامین روشنایی ورودی شهر اهر از سمت مشگین شهر اظهار داشت: در این بازدید مقرر شد تا با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی و شهرداری اهر روشنایی ورودی شهر از طرف مشگین شهر به طول ۲ کیلومتر تامین شود.

وی افزود: ورودی شهر اهر از سمت کلیبر از دیگر مشکلاتی است که به دلیل عدم تحقق آن گلایه دارند و در این ارتباط مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی قول پیگیری تامین روشنایی ورودی شهر را از سمت کلیبر دادند.

فرماندار شهرستان اهر خاطرنشان کرد: گردنه مه گیر روستای سامبران نیز نیاز به روشنایی دارد تا در شب زمانی که مه وجود دارد بتواند از حوادث احتمالی جلوگیری کند.

محمودی بر لزوم ساماندهی تقاطع کمربندی و جاده اهر-تبریز در مقابل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر تاکید کرد و گفت: مقرر شد تا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی این خواسته را پیگیری و با همکاری شهرداری اهر مقابل دانشگاه آزاد ساماندهی شود.

گفتنی است؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی در سفری یکروزه از پروژه های راهداری و طرح های مشکل دار شهرستان های اهر و هریس بازدید و قول پیگیری داد.

انتهای پیام/