به گزارش اهرامروز، حجت‌ الاسلام و المسلمین محمد علی نظری در حاشیه بازدید از غرفه ویژه مطبوعات و پایگاه‌ های خبری شهرستان اهر با اشاره به اینکه استقبال مردم از نمایشگاه کتاب و مطبوعات تبریز بی‌ نظیر است، اظهار داشت: رسانه‌ ها در شناسایی آسیب‌ های اجتماعی، ترویج سبک زندگی اسلامی و سلامت جامعه تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی با اعلام اینکه امیدواریم این نمایشگاه‌ ها تداوم‌ یافته و در اشاعه فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه نقش مؤثری ایفاء کند، گفت: جامعه امروزی به رسانه‌ های فضای مجازی، مطبوعات، خبرگزاری‌ ها و پایگاه‌ های خبری در راستای انعکاس اخبار دقیق و صحیح نیاز دارد چرا که مردم نیازمند اطلاع از رویدادهای جامعه هستند.

رئیس دادگستری اهر با بیان اینکه بیشترین پرونده‌ های تشکیل‌ شده در دادگستری شهرستان اهر در زمینه نزاع‌ های فردی و دسته‌ جمعی است، ابراز داشت: نزاع‌ های فردی و دسته‌ جمعی ضمن اینکه بیشترین پرونده‌ ها را به خود اختصاص داده، بلکه در ردیف نخست جرائم ده‌ گانه این شهرستان است.

نظری افزود: بر اساس سیاست‌ های دستگاه قضایی، مدت‌ زمان رسیدگی به پرونده‌ ها در دادگستری اهر کاهش‌ یافته و امروز شاهدیم که پرونده‌ ها در کمتر ۲۰ الی ۳۰ روزبه نتیجه می‌ رسند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه امنیت پایدار ایران اسلامی در دنیا مثال‌ زدنی است، بیان کرد: استان آذربایجان شرقی در بحث تأمین امنیت رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

رئیس دادگستری اهر در پایان با ذکر اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اهر انصافاً فعال و بی‌ ادعا هستند، خاطرنشان کرد: از دست‌ اندرکاران غرفه مطبوعات و پایگاه‌ های خبری شهرستان اهر از بابت برپایی آن تشکر می‌ کنم که در شهرستان نیز خبرنگاران بدون هیچ چشم‌ داشتی برای دسترسی مردم به اطلاعات در کمترین زمان تلاش می‌ کنند.