به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در جلسه شورای آموزش و پرورش اهر با اشاره به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش برای دوشیفته کردن مدارس امام رضا(ع) و شهید مدنی اظهار داشت: ابتداعاً دوشیفته کردن مدارس امام رضا(ع) و شهید مدنی در جلسات تخصصی آموزش و پرورش یا شورای معاونین بررسی و در صورت رسیدن به نتیجه نهایی، موضوع را به شورای آموزش و پرورش انتقال دهند چراکه دو شیفته شدن مدارس نیاز به بررسی بیشتر دارد.

وی در ادامه با تاکید بر تاثیرگذاری حضور پرشور فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: دانش‌آموزان که از آنها به عنوان آینده‌سازان کشور یاد می‌کنیم حضورشان در صحنه‌هایی همچون راهپیمایی روز جهانی قدس ضروری است چراکه باید با رفتارهای خصمانه آمریکا چه در مردم مظلوم فلسطین آشنایی داشته باشند، البته خصومت‌های آمریکا با مسلمین تمامی ندارد.

فرماندار شهرستان اهر با قدردانی از برگزارکنندگان مراسمات هفته معلم گفت: خوشبختانه برنامه‌های هفته معلم در اهر باشکوه‌تر از سال‌های گذشته بود و علی‌رغم جنگ رسانه‌ای و تبلیغات منفی که قصد تحریک معلمان را داشتند برنامه‌های هفته معلم در شهرستان اهر بدون حاشیه و باشکوه برگزار شد.

معلمان ضرورت حفظ وحدت و انسجام در برابر دشمنان را به دانش‌آموزان بیاموزند

محمودی بر لزوم حفظ اتحاد و انسجام در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار جهانی نشان دهنده خصومت آنها با ملت ایران است لذا انتظار می‌رود معلمان در کنار تدریس، ضرورت حفظ وحدت و انسجام در برابر دشمنان را به دانش‌آموزان بیاموزند.

وی در ادامه بابیان اینکه مدیران مدارس، معلمان و مدیران آموزش و پرورش اهر فعالیت‌های احتمالی انتخاباتی را در مدارس به دقت رصد کنند، گفت: به مراکز علمی، دانشگاهی و آموزش و پرورش اهر اعلام کرده‌ایم که نباید امکانات دولتی در اختیار فعالیت‌های انتخاباتی قرار گیرد و از هرگونه اقداماتی که شائبه استفاده از امکانات دولتی برای کاندیداهای انتخابات مجلس به وجود می‌آورد پرهیز شود.

فرماندار شهرستان اهر اضافه کرد: هر چند ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از آذرماه شروع می‌شود ولی بعضاً در برخی شهرستان‌ها مشاهده شده که در مدارس موضع‌گیری‌های سیاسی علیه کاندیداها صورت می‌گیرد به همین منظور تاکید داریم مدیران اجازه ندهند فضای آموزشی مدارس یا دانشگاه‌ها به کانون تبلیغاتی افراد خاص یا کاندیداهای احتمالی تبدیل شود.

انتهای پیام/