آخرین عناوین اخبار » بهداشت و درمان » سلامت » شهرستان ها » صفحه نخست
کد خبر : 62675
دوشنبه - 23 مهر 1403 - 12:52

مس در کنار مردم؛ برپایی سومین طرح جهادی درمانی شرکت ملی مس در آذربایجان شرقی

مس در کنار مردم؛ برپایی سومین طرح جهادی درمانی شرکت ملی مس در آذربایجان شرقی

به گزارش اهرامروز، مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سونگون با اعلام این خبر گفت: طرح مذکور به همت قرارگاه سازندگی ثارالله شرکت ملی صنایع مس ایران با همکاری مجتمع مس سونگون از چهارشنبه ۱۹ مهرماه شروع و به مدت دو روز ادامه داشت.

محمد نجفی با بیان اینکه شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون همواره در کنار مردم منطقه بوده است، اضافه کرد: این طرح، سومین طرح قرارگاه سازندگی ثارالله در سال‌جاری است که در استان آذربایجان‌شرقی برپا می‌شود و در آن خدمات درمانی دندانپزشکی (عصب کشی، ترمیم کامپوزیت و آمالگام، جراحی، جرم گیری، اطفال) و پیشگیری از پوسیدگی دندان کودکان (فیشورسیلانت) به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ارائه می‌شود.

وی گفت: در قالب این طرح، ۳۵ دندانپزشک، دستیار، تیم فنی و … با پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی به اهالی ورزقان و خاروانا خدمات درمانی ارائه کردند.

نجفی همچنین از ارائه خدمات حمل و نقل برای اهالی روستاها خبر داد و افزود: برای انتقال اهالی روستاها و بخش خاروانا به محل طرح جهادی درمانی ۲ دستگاه اتوبوس، ۱۰ دستگاه مینی بوس و ۲۰ دستگاه خودروی کاپرا در نظر گرفته شده بود.