به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمد یوسف شاکری در اجتماع بزرگ مردمی حامیان حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در اهر که در مسجد صاحب‌الامر (عج) برگزار شد، اظهار داشت: معمولاً مدیریت‌های بین‌المللی و جهانی برای حرکت‌های خود استانداردهایی دارند که استانداردهای آمریکایی‌ها با اروپایی‌ها و یا حتی ایران فرق دارد.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس، ایران باوجود این‌که امکاناتی نداشت ولی در مقابل تجهیزاتی که دشمنان در اختیار صدام ملعون گذاشته بودند ایستادگی کرده و رزمندگان اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند، افزود: این موفقیت و پیروزی به‌آسانی به دست نیامد بلکه نزدیک به ۲۲۰ هزار شهید دادیم و اکنون زمان آن بود تا کسانی که از جان و مال خود گذشتند در وزارت و صدارت بنشینند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در آذربایجان شرقی ادامه داد: ما در دوران دفاع مقدس فرماندهانی همچون باکری، یاغچیان، شفیع‌زاده، صیاد شیرازی و غیره را از دست دادیم ولی هنوز باوجود تقدیم هزاران شهید اقتدار، عزمت، مردانگی و حمیت کشور را از دست نداده‌ایم.

شاکری بابیان اینکه در انتخابات تجزیه و تحلیل هر کسی تحت تأثیر اطلاعات و داده‌های کامل قرار گیرد تحلیل‌های درستی خواهد کرد و همان فرد می‌تواند به نتیجه مثبتی دست یابد، گفت: مردم در چهار سال گذشته به این نتیجه رسیده‌اند که انتخاب درستی نداشته‌اند و تمامی ملت ایران به تغییرات راضی هستند.

نامزدها و دست‌اندرکاران انتخابات ابتکار عمل را از مردم نگیرند

وی در ادامه اضافه کرد: امیر کبیر در طول سه سال کارهای بزرگی را انجام داد و اگر کسی اکنون قصورها را به گردن دولت‌های گذشته بیندازد کم‌لطفی کرده است و از طرفی بعد از چهار سال بگوییم که عمده مشکلات مردم بیکاری جوانان است کسی این شعار و کلی‌گویی را باور نمی‌کند چون این معضل را به‌طور کامل لمس کرده است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه حمایت از تولیدکنندگان جهت ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار تحصیل‌کرده و نکرده ضروری است، بیان کرد: عدم‌حمایت از تولیدکنندگان باعث شده تا به‌جای پرداخت حقوق کارکنان آن‌ها را اخراج کنند.

شاکری با انتقاد از اینکه سرمایه‌گذاری هنگفتی در معدن مس سونگون انجام‌شده و تنها چهارچوب درست کرده‌اند، افزود: متأسفانه تولیدات معدن مس سونگون به کرمان منتقل‌شده و معلوم نیست که به دست چه کسانی می‌افتد در حالی که سرمایه‌گذاران نمی‌توانند از این ظرفیت استفاده کرده و برای جوانان ما شغل ایجاد کنند به‌طوری که اگر جوانان شغل داشته باشند مشکلات ازدواج حل می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس یکی از نظرسنجی‌های معتبر جهان وضعیت معیشتی مردم ایران را وخیم‌تر از گذشته است و بر همین اساس خواسته و اراده عمومی بر این است که دولت در ۴ سال تغییر کند که این خواسته تنها مختص ایران نیست بلکه در دنیا چنین اتفاقاتی افتاده است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در آذربایجان شرقی بیان داشت: در جمع رؤسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم آذربایجان شرقی توصیه کردم که هنر شما و دست‌اندرکاران انتخابات این است که ابتکار عمل را از مردم نگیرید و اجازه دهید تا مردم آزاداندیش باشند و خود تصمیم گیرند.

شاکری با اشاره به اینکه مشکل امروز کشور ما آمریکا نیست بلکه فساد، ظلم و ظالم است، خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام رئیسی برای مقابله با فساد و ایجاد اشتغال برای جوانان عزم جدی دارد.

انتهای پیام/