به گزارش خبرنگار اهرامروز، علی فاضلی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر با اشاره به این‌که رهاشدگی فضای مجازی، ارزش‌ها را به ضدارزش تبدیل می‌کند، اظهار داشت: برای حجاب قوانین داریم و هر کسی که کشف حجاب کند طبق قانون جرم‌انگاری شده و مجازات دارد. متأسفانه با رها شدن فضای مجازی، حجاب که جزو ارزش‌های ماست به ضدارزش تبدیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اهر افزود: برخی اراذل و اوباش فیلم‌هایی از قمه‌کشی برای مردم و مصرف مشروبات الکلی را در فضای مجازی با افتخار منتشر و رجزخوانی می‌کنند، هرچند اجازه عرض‌اندام به اراذل و اوباش جامعه و فضای مجازی را نخواهیم داد و با رصد فضای مجازی، با هرگونه اوباش‌گری مقابله می‌کنیم چراکه معتقدیم باید آرامش و امنیت مردم پایدار باشد.

وی از پلیس فتا و امنیت اخلاقی و اداره ارشاد خواست تا برای مقابله با تبدیل ضدارزش‌ها به ارزش‌ها برنامه‌ای تدوین کنند.

فاضلی خطاب به شهرداری اهر خاطرنشان کرد: نصب بنرها در محیط شهر اهر را سر و سامان دهید، نگذارید بدون مجوز بنر نصب کنند. از طرفی هیچ دستگاه دولتی حق ندارد با پول بیت‌المال بنرهای تبریک یا انتصاب نصب کند در غیراین‌صورت هزینه بنرها را از حقوق مدیر همان اداره کسر می‌کنیم، البته نصب بنر با پول بیت‌المال جُرم است.

دادستان عمومی و انقلاب اهر یادآور شد: بنده تمامی بنرهای نصب شده در سطح شهر اهر را رصد می‌کنم. اگر از ادارات دولتی نصب شده باشد را پیگیری می‌کنم همان‌طور که با تذکر بنرهای نظام پزشکی را جمع‌آوری کردیم، اگر هزینه بنرها از جیب شخصی باشد نمی‌توان مانع شد.

خبر: پرویز گلی زاده