به گزارش اهرامروز، روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر به اظهارات سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر که طی گفت‌و‌گویی با خبرنگار اهرامروز، اعلام کرده بود که شهرداری اهر و اداره راه و شهرسازی اهر در رابطه با نحوه تهیه و توزیع قیر رایانه‌ای جهت آسفالت‌ریزی باغلارآراسی به توافق نرسیده‌اند، جوابیه‌ای به پایگاه اطلاع‌رسانی اهرامروز صادر کرده است؛

روابط عمومی اداره راه و شهرسازی اهر در پاسخ به اظهارات سخنگوی محترم شورای اسلامی شهر اهر مبنی بر اینکه عدم اجرای آسفالت پروژه باغلارآراسی را عدم توافق شهرداری و راه و شهرسازی اعلام نموده است، جهت تنویر اذهان عمومی اعلام می‌دارد: اولاً جهت مساعدت به شهرداری اهر در سال ۱۳۹۴ برابر تفاهم‌نامه منعقده بین اداره راه و شهرسازی و شهرداری وقت آقای مهندس فلاح مقرر گردید ۱۳۶۶ تن قیر رایگان به شهرداری اهر تحویل و شهرداری نسبت به اجرای آسفالت‌ریزی خیابان‌های منتهی به شهر اقدام نماید.

از این مقدار ۸۶۶ تن قیر تحویل داده شده است و از جمله (میدان شورا تا فلکه دادگستری، جاده کلیبر، رینگ‌جنوبی و باغلارآراسی) و مقرر شده بود که شهرداری نسبت به پرداخت هزینه حمل و پخش و پخت پیمانکار اقدام نمایند. که متاسفانه تابحال ریالی به پیمانکار پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید؛

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر در گفت‌و‎‌گو با اهرامروز: بیش از ۱۰ میلیارد از بدهی ۳۰ میلیارد تومانی شهرداری پرداخت شده است/ طرح های عمرانی و سرمایه گذاری تنها با تصویب شدن در جلسات شورا اجرایی خواهند شد

ثانیاً مقرر شده بود که مرحله اول قیر تحویلی توسط شهرداری اهر تسویه حساب و مرحله دوم آن که ۵۰۰ تن می‌باشد تحویل شود. که باز علی‌رغم پیگیری‌های مکرر اداره‌کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی و اداره راه و شهرسازی اهر نسبت به تسویه حساب مرحله اول قیر رایگان اقدامی از سوی شهرداری اهر صورت نگرفته است.

بنابراین اظهارات سخنگوی محترم شورای شهراهر در این خصوص ناقص و بی اساس بوده، چراکه این اداره برای تمامی موارد مطرح شده اسناد و مدارک لازم را دارد.

در ادامه این جوابیه تاکید شده است که؛ اداره مسکن و شهرسازی چندین سال می‌باشد که ادغام شده و به نام اداره راه و شهرسازی تغییر یافته است.

روابط عمومی اداره راه و شهرسازی اهر

انتهای پیام/