به گزارش خبرنگار اهرامروز، بیت‌الله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری مناقصه جهت تعیین پیمانکار پروژه بزرگراه اهر-مشگین‌شهر خبر داد و گفت: پروژه بزرگراه اهر-مشگین‌شهر به مناقصه می‌رود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس افزود: طبق آخرین پیگیری‌هایی که از وزارت راه و شهرسازی کرده‌ام مجری پروژه بزرگراه اهر-مشگین‌شهر در این وزارتخانه اعلام کرد که مناقصه جهت تعیین پیمانکار پروژه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جاده اهر-مشگین‌شهر به لحاظ تردد بالای خودروها، گردشگری بودن مسیر و حوادث رانندگی می‌طلبد تا این محور به بزرگراه ارتقا یابد تا ضمن تسهیل رفت و آمدها از حوادث رانندگی کاسته شود.

عبدالهی در ادامه سخنان خود بر ضرورت اصلاح روکش آسفالت راه‌های روستایی اهر و هریس و محور هریس-مشگین‌شهر تاکید کرد و گفت: آسفالت برخی از راه‌های روستایی و محور مواصلاتی شهرستان‌های اهر و هریس از بین رفته است و ضرورت دارد تا وزارت راه و شهرسازی در راستای توزیع متوازن منابع و برقراری عدالت به محورهای مواصلاتی و روستایی این شهرستان‌ها توجه کند.

خانه فرهنگ هریس با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم اهر و هریس در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا از وضعیت خانه فرهنگ هریس که قرار بود با کمک مالی بازیگران سینما و تلویزیون احداث شود اطلاعی دارید؟ چرا هنوز خانه فرهنگ هریس به سرانجام نرسید؟ گفت: خانه فرهنگ هریس ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد که به حول قوه الهی امسال خانه فرهنگ هریس تکمیل و در اختیار مردم هریس قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بازیگران سینما و تلویزیون در جریان زلزله سال ۹۱ منطقه ارسباران با جمع‌آوری کمک‌های مالی این پروژه را آغاز کردند ولی نتوانستند به سرانجام برسانند اکنون پروژه خانه فرهنگ هریس به دست بنیاد مسکن در حال احداث بوده که بعد تکمیل احتمالاً به آموزش و پرورش واگذار می‌شود.