حجت‌الاسلام سید تقی امیرفاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، با اشاره به اینکه حماسه نهم دی‌ماه سالروز حضور مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار در اعتراض به حرمت‌شکنی گروهی غرب‌زده در جریان فتنه ۸۸ است اظهار داشت: فتنه گران در جریان اعتراضات سال ۸۸ حرمت‌شکنی کرده و اعتقادات مردم را جریحه‌دار کردند.

وی افزود: فتنه گران در عاشورای حسینی سال ۸۸ پرچم اباعبدالله الحسین(ع) را به آتش کشیدند و به مقدسات تعرض کردند و مردم زمان‌شناس و موقعیت‌شناس در محکومیت اقدام فتنه‌گران به‌صورت میلیونی راهپیمایی کردند و این حماسه‌آفرینی ملت ایران در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر با بیان اینکه حماسه ۹ دی نماد استقلال و غیرت مردم مسلمان و انقلابی ایران بود، گفت: مردم در حماسه ۹ دی نشان دادند که بر دین اسلام حساسیت و غیرت دینی دارند و نشان دادند اگر کسی در مقابل دین اسلام بایستد آن‌ها هم با وحدت و همدلی در برابر آن افراد خواهند ایستاد.

امیرفاطمی تأکید کرد: مردم در حماسه ۹ دی نشان دادند که اجازه نمی‌دهند افراد قلیل، گروه‌ها و جناح‌ها از خطوط قرمز و حدود الهی رد شوند، شاید کسی باور نمی‌کرد عزاداران امام حسین(ع) در محکومیت اقدام فتنه گران و تعرض به مقدسات دینی، با جوش‌ و خروش مقابل متعرضان به دین و شعائر دینی صف‌آرایی کنند و این اقدام عملی حسینیان بود.

وی یکی از پیام‌های حماسه ۹ دی سال ۸۸ را صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: وقتی دشمنان نتوانستند در جنگ سخت مقابل اقتدار مردم ایران اسلامی و نیروهای نظامی پیروز شوند و عملاً شکست خوردند تصمیم گرفتند در جنگ نرم سرمایه‌گذاری کنند و تخریب ارکان انقلاب و نظام اسلامی یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر تصریح کرد: دشمن سعی می‌کند تا به مردم القاء کند که نظام جمهوری اسلامی کارایی خود را ازدست‌داده است و خیلی‌ها نظام اسلامی را قبول نمی‌کنند ولی مردم در حماسه ۹ دی به گوش جهانیان رسانند از مقابل هرگونه تخریب انقلاب و نظام همانند زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس پای این انقلاب و نظام اسلامی خواهند ماند.

امیرفاطمی با تأکید بر اینکه مردم علی‌رغم داشتن سلایق مختلف، دیدگاه‌های سیاسی و اختلاف‌نظرها در مواقع بحرانی با اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان صف‌آرایی می‌کنند، گفت: با وجود اینکه ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی سپری می‌شود، مردم ما با داشتن بصیرت به‌خوبی از حیله‌ها و توطئه‌های دشمنان که عملاً قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی رادارند آشنا هستند و حماسه ۹ دی اوج بصیرت مردم از توطئه‌های دشمن بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در حماسه ۹ دی خطاب به دشمنان تأکید کردند که هیچ‌ چیزی نمی‌تواند بین ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی و آن‌ها فاصله ایجاد کند، امسال مردم در پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب اسلامی در برنامه‌های یوم‌الله ۹ دی حضور یکپارچه و پرشوری خواهند داشت.

انتهای پیام/