آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 5341
شنبه - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهر به مناسبت فرارسیدن سال جدید

پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهر به مناسبت فرارسیدن سال جدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد اهر، دکتر داداشی رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهر طی پیامی فرارسیدن سال نو و عید باستانی نوروز ۱۳۹۶ را خدمت همه دانشگاهیان دانشگاه پیام نور تبریک گفت.

بهار فصل رویش است و فصل شادابی، ایمان و شکوه جلوه خداوند است، آری بار دیگر نشانه‌ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیه‌های سرسبزی و حیات را به تلاوت نشسته است.

اینک که زمین و زمان جامه نو بر تن می‌کند و بهار طبیعت فرا می‌رسد، چه نیکوست که ما نیز بسان طبیعت بهاری شویم و تقارن آن با بهار فاطمی را به فال نیک بگیریم و با همت و تلاش مضاعف و با بهره‌گیری از توانمندی‌های شایسته خویش در خدمت به همنوعان خود و در مسیر خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برداریم.

اینجانب فرارسیدن سال نو و عید باستانی نوروز ۱۳۹۶ را خدمت همه دانشگاهیان دانشگاه پیام نور به‌ویژه اساتید گران‌قدر و همکاران پر تلاش و دانشجویان عزیز دانشگاه پیام نور واحد اهر صمیمانه تبریک و شادباش می‌گویم و برای تمامی همکاران بزرگوار که در طول یک سال گذشته هم‌نفس با ما نفس کشیدند و همقدم با ما گام برداشتند، سالی سرشار از برکت و معنویت و توام با سلامتی و موفقیت را از درگاه خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسألت می‌نمایم و قدردان زحمات همه عزیزان  در دانشگاه پیام نور هستم.

انتهای پیام/