به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در جلسه هماهنگی راه پیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان اهر با اشاره به اینکه یوم الله ۱۳ آبان در تاریخ جمهوری اسلامی نقطه عطفی در انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی یکی از مهم ترین و بزرگ ترین اتفاقات در انقلا اسلامی بوده و امام خمینی(ره) از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان انقلاب دوم یاد می کردند.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: اهمیت یوم الله ۱۳ آبان از آن نشات می گیرد که ملت ایران به جهانیان پیام می رساند همیشه با استکبار جهانی در حال مبارزه است و ۱۳ آبان امسال بنا به اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا بر علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران اهمیت ویژه ای دارد.

وی بابیان اینکه اظهارات ضد ایرانی ترامپ ایحاب می کند تا امسال گسترده تر از سال های گذشته در راه پیمایی یوم الله ۱۳ آبان حضور یابیم، گفت: پاسخ های قاطع و کوبنده ای که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان به اظهارات غیرواقعی رئیس جمهور آمریکا دادند، اعلام کردند که ملت ایران به صورت یکپارچه در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

محمودی بر حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان اهر در راه پیمایی یوم الله ۱۳ آبان تاکید کرد، افزود: ملت ایران همیشه ثابت کرده اند که در کنار ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت هستندو باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که مردم به صورت یکپارچه در راه پیمایی ۱۳ آبان حضور یابند.

فرماندار شهرستان اهر با تاکید بر اینکه سخنان اخیر ترامپ موجب انزوای آمریکا در مجامع بین المللی می شود، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راه پیمایی ۱۳ آبان نشان خواهد داد که ملت همچنان پشتیبان نظام، انقلاب و دولت هستند البته این روز بیشتر به دانش اموزان اختصاص دارد و حضور یکپارچه آنها نشان دهنده تقویت روحیه انقلابی و استکبارستیزی در بین دانش آموزان است.