به گزارش خبرنگار  اهرامروز، بیت‌الله عبدالهی در آیین اختتامیه دومین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران اظهار کرد: در شرایط کنونی که در کشور از نظر اعتبارات مشکلات متعددی وجود دارد برگزاری این جشنواره جای قدردانی دارد چراکه اغلب جشنواره‌های فرهنگی و هنری به دلایل مالی لغو می‌شوند.

برگزاری جشنواره سراسری «ورنی» در اهر تا پایان سال‌جاری وعده مدیرکل میراث فرهنگی استان

وی با اشاره به اینکه متاسفانه امسال جشنواره سراسری «ورنی» در اهر برگزار نشد، افزود: طبق وعده‌ای که مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی به بنده داده‌اند قرار است تا پایان سال‌جاری جشنواره سراسری «ورنی» در اهر برگزار شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با چاپ کتاب آثار برگزیده جشنواره سراسری عکس سال ارسباران خبر داد و گفت: متاسفانه به دلیل مسائل مالی که کتاب آثار برگزیده جشنواره سراسری عکس سال ارسباران به مشکل برخورده بود با حمایت وزارت ارشاد به چاپ می‌رسد.

عبدالهی تصریح کرد: با هنر عکاسی می‌توان مشکلات جامعه، فرهنگ، آداب و رسوم هر منطقه، استان و کشوری را به جهانیان شناساند با این وجود به فعالیت انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر افتخار می‌کنیم که در سطح استان فعال‌ترین انجمن‌هاست و توانسته با ظرفیت عکاسان جوان این منطقه را به مردم سایر استان‌ها بشناساند.

آغاز ساخت بزرگراه اهر-مشگین‌شهر با اعتبار اولیه ۲۲ میلیارد تومانی

وی در پایان از آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه اهر-مشگین‌شهر خبر داد و گفت: احداث این پروژه با اعتبار اولیه ۲۲ میلیارد تومانی آغاز شده است.

انتهای پیام/