به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام صالح حسن‌زاده در آیین افتتاح جاده‌های بین مزارع روستاهای شهرستان اهر که در روستای مزرعه حاج عابدین برگزار شد، اظهار کرد: پروردگار متعال احیا کننده زمین است و مقدس‌ترین شغل روی زمین کشاورزی است.

وی افزود: زمینی که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده و پیامبر اکرم بر زمین به شغل کشاورزی می‌پرداخت و در واقع باید گفت کشاورزی مقدس‌ترین شغل محسوب می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی اهر با تأکید بر اینکه زمانی که کشاورزان زکات خود را پرداخت نکنند خداوند از نعمت باران محروم خواهد کرد، ادامه داد: تولیدات کشاورزان با وجود اینکه زحمات زیادی می‌کشند باید حلال باشد.

حسن‌زاده اضافه کرد: رحمت پروردگار متعال شامل حال همه موجودات می‌شود اما قاعده رحمانی خداوند شامل حال کسانی خواهد شد که حلال و حرام را رعایت کنند.

وی با ذکر این‌که نباید غیر از خداوند متعال به کسی دیگر متکی و امیدوار باشیم، گفت: کشاورزان و مردم بایستی به‌تمامی خدمات دولت نگرش مثبتی داشته باشند و نگویند که ارزشی ندارد در حالی که زمان حکومت طاغوت حتی روستائیان و مردم شهری نیز تحت ظلم و ستم بودند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی اهر تصریح کرد: وقتی ارباب‌رجوع به مدیری مراجعه کرده باشد و همان مدیر نسبت به حل مشکل مردم تلاش نکند در آخرت نمی‌تواند در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد.

انتهای پیام/