به گزارش خبرنگار اهرامروز، سعید شبستری خیابانی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان اهر، با بیان اینکه شهادت شهید مدنی به دست منافقین کوردل یادآور روزهای سخت بعد انقلاب است اظهار کرد: منافقین و دشمنان در جای‌جای کشور به دنبال توطئه‌چینی و ایجاد تفرقه و کشتار هستند ولی با رهبری مقام معظم رهبری این انقلاب و نظام با موفقیت به راه خود تداوم بخشیده و ادامه می‌یابد.

شبستری ادامه داد: مسئولیت‌ها و صندلی‌های ریاست حاصل خون فرزندان انقلاب و شهداست و باید هر چه در توان داریم برای مردم خدمت کنیم چراکه کمبودهای بسیاری داریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: تمامی دستگاه‌های استان پای‌کار هستند و در رأس آن استاندار آذربایجان شرقی هم‌وغم خود را به شهرستان‌ها نیز منتقل می‌کند و افتخار می‌کنیم که در تأمین امنیت نقش داریم‌.

وی بابیان اینکه دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان توجه ویژه‌ای دارد، گفت: زمانی مردم در بیمارستان‌ها لنگ تأمین هزینه‌ها بودند اما در این دولت مشکلات درمانی مردم رفع شد.

شبستری در ادامه با تأکید بر اینکه کسانی که مسبب بی نماینده ماندن شهرستان‌های اهر و هریس شدند در قیامت پاسخگوی حق‌الناس باشند، اضافه کرد: این دو سالی که از انتخابات گذشته هنوز دلایل ابطال را نگفته‌اند و فشار آوردند که باید انتخابات ابطال شود.

وی اظهار داشت: رئیس‌جمهوری که با ۶۵ درصد آرای مردم انتخاب می‌شود تنها رئیس‌جمهور یک جناح و گروه خاصی نیست، انتخابات تمام‌شده ولی برخی‌ها هنوز مرزبندی کرده و انگ تراشی می‌کنند در حالی که دشمن سر گرم کار خود بوده ولی در داخل کشور دشمن‌تراشی می‌کنند.

شبستری با تأکید بر اینکه وقتی یاس و ناامیدی بر مردم حاکم شود حتی بروزترین امکانات گره از مشکلاتشان باز نمی‌کند، بیان داشت: مردم باید به آینده امیدوار باشند و خانواده بزرگ دولت با نگاه مثبت مدیران خود این امر را محقق می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دوران انگ تراشی به پایان رسیده و نباید با سخنان بی‌خود سرمایه‌گذاران را فراری داد، یادآور شد: دولت که اکنون مکلف به ایجاد یک‌میلیون شغل است آیا می‌تواند به‌تنهایی از عهده کار برآید؟ قطعاً خیر، اگر اراده مردم نباشد کاری از پیش نمی‌توان برد.

وی بیان کرد: عابدی فرمانداری اخلاق مدار و بسیجی است و محمودی فرماندار جدید این شهرستان یکی از مدیران موفق استان آذربایجان شرقی است که هر دو این عزیزان قصدی جز خدمت ندارند.

شبستری با بیان اینکه مدیریت ارشد آذربایجان شرقی نسبت به شهرستان اهر و ارسباران نگاه ویژه‌ای دارد و برای توسعه این منطقه تلاش می‌کند، گفت: سعی داریم تا اهر و ارسباران در حوزه‌های مختلف در مسیر توسعه قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: توسعه در گرو تلاش شبانه‌روزی مدیران است و اگر مدیری ضعیف باشد و نتواند خواسته مردم را اجابت کند برکنار می‌شود در این خصوص با کسی تعارف نداریم در صورتی که مدیری تلفن همراه خود را خاموش کرده و در شهرستان ساکن نباشد باید کنار گذاشته شود.

وی با انتقاد از اینکه زمانی که بودجه کشور بیش از الآن بود ولی اقدامی نکردند و با عوام‌فریبی مردم را گول زدند، خاطرنشان کرد: زمانی که پول از پارو بالا می‌رفت برای این مردم کاری نکردند و با پول‌های کلان برای همدیگر سکه هدیه می‌دادند در حالی که ما مدعی هستیم فرماندارانمان پاک دست و کاری هستند سوابق آن‌ها نیز نشان‌دهنده همین امر است.

شبستری بیان داشت: آقای عبدالهی باسابقه سال‌ها فرمانداری و در سایر سمت‌های اجرایی می‌تواند به‌عنوان یک نماینده کمک‌های بسیاری کند و حیف اینکه دو سال شهرستان‌های اهر و هریس بدون نماینده سپری شد.

وی ادامه داد: کسانی که مسبب و باعث شدند که مردم شهرستان‌های اهر و هریس دو سال نماینده نداشته باشند در روز قیامت به‌عنوان حق‌الناس در پل صراط بایستی پاسخگو باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بدون نماینده ماندن مردم شهرستان‌های اهر و هریس ظلمی بود بر شهرستان‌ها و مردمانش کردند، گفت: بنده به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات استان گفتند که علت ابطال انتخابات اهر و هریس چه بود و وزیر کشور هم ندانست علت ابطال این انتخابات چه بود.

شبستری اضافه کرد: نگفتند که علت ابطال انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهر و هریس چه بود اما گفتند که باید انتخابات این حوزه ابطال شود و تمکین به قانون وظیفه ما بود که به آن عمل کردیم و عمل به آن‌هم از وظایفمان است باید هم انجام دهیم اما این ظلم در هر صورت بر زمین نمی‌ماند.

وی بابیان اینکه زمانی برای پرداخت هزینه های گازوئیل هم پول نداشتیم ولی اکنون به جایی رسانده ایم که جای اما و گار باقی نماند، تصریح کرد: ۷۰۰ میلیارد دلار پول کشور را بر باد دادند و این رقم بسیار بالاتر است در حالی که طرح تحول نظام سلامت ۲ میلیارد دلار اجرایی شده آیا می دانید که با ۷۰۰ میلیارد دلار پول چه کارهایی که نمی توانستیم انجام دهیم؟

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مسکن مهر ساختند ولی توجه نکردند که این مسکن مهر راه، برق، گاز، فاضلاب و غیره می خواهد به این مسائل توجه نکردند فقط گفتند بسازید در زمانی که مدیران برای همدیگر کسیه کسیه سکه می دادند به جای اینکه قدمی برای حل مشکل مردم بردارند بیشتر به تبلیغات پرداختند و مردم را با حرکات پوپولیستی فریب دادند در حالی که در کارنامه هایشان عملکردی وجود ندارد.

انتهای پیام/