به گزارش اهرامروز، ظهیر مقدم عصر امروز پنج شنبه در مراسم افتتاح گازرسانی به ۹ روستای شهرستان هوراند در روستای ممیش لو شهرستان هوراند ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: پروژه گازرسانی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم از روستای اذناب تا قره قیه را در بر می گیرد.
وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه ۱۰۰۰ خانوار روستایی شهرستان هوراند تحت پوشش گاز طبیعی قرار می گیرند گفت: برای اجرای این پروژه ۶۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
رئیس اداره گاز شهرستان هوراند با ذکر اینکه با اجرای این پروژه ۲۱ روستای دیگر از نعمت گاز طبیعی بهر ه مند شدند عنوان کرد: در حال حاضر از مجموع کل روستاهای شهرستان هوراند، ۷۱ روستای شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند و در مجموع تعداد خانوارهای روستایی بهره‌مند از نعمت گاز به ۹۵ درصد رسیده است.
ظهیر مقدم شهرستان هوراند را از لحاظ گازرسانی منطقه سبز آذربایجان شرقی اعلام کرد و گفت: انشاالله از این به بعد نفت، کپسول گاز و سایر مواد سوختی در این مناطق استفاده نخواهد شد و با تلاش تمامی تلاشگران اداره گاز شهرستان هوراند و شرکت گاز آذربایجان شرقی این امر امروز محقق شده است.
وی با بیان اینکه شرکت گاز اکنون به یک برند در استان تبدیل شده است عنوان داشت: این امر بدون تلاش و زحمات طاقت فرسا و شبانه روزی تمامی کارکنان شرکت، اهالی روستاها، دهیاران و شوراهای اسلامی تحقق یافته است.