حسین بگلری در گفت و گو با خبرنگار اهرامروز  با اشاره به اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه های حمایتی، اشتغال، فرهنگی و … اظهار داشت: یکی دیگر از محورهای فعالیت کمیته امداد در کنار سایر فعالیت ها زمینه سازی جهت تشرف مددجویان به عتبات عالیات است.

وی افزود: مشرف شدن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اهر امسال نسبت به سال های گذشته تفاوت هایی داشته به طوری که سعی کرده ایم تا کسانی که تا به حال نتوانسته اند به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) و کربلا مشرف شوند در اولویت قرار گیرند.

رئیس کمیته امداد شهرستان اهر بابیان اینکه سال گذشته ۱۱۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اهر به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس اعزام شده بودند، گفت: خوشبختانه امسال با حمایت و همراهی خیّرین برای اعزام ۲۶۵ نفر از مددجویان کمیته امداد اهر هدف گذاری کرده ایم که تا به حال ۸۵ نفر از این تعداد به زیارت عتبات عالیات اعزام شده اند.

بگلری از اعزام کاروان ۱۶۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اهر به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) در هفته آینده خبر داد و گفت: مددجویان اعزامی به مشهد مقدس از جمله کسانی هستند که تا به حال به زیارت مشرف نشده اند یا از نظر محرومیت در اولویت قرار گرفته اند اعزام خواهند شد.

وی با ذکر اینکه هزینه اطعام مددجویان بر عهده آستان قدس رضوی خواهد بود، افزود: کمیته امداد اهر هزینه ایاب و ذهاب و اقامت مددجویان اعزامی به مشهد مقدس را پرداخت می کند.