آخرین عناوین اخبار » انتخابات » انتخابات 96 » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 10130
دوشنبه - ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
منتخب مردم اهر و هریس در میان‌دوره‌ای مجلس دهم:

برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنیم/ قدردانی از اعتماد مجدد مردم اهر و هریس

برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنیم/ قدردانی از اعتماد مجدد مردم اهر و هریس

به گزارش خبرنگار اهرامروز، بیت‌اله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگاران با قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: اولاً از مردم شهرستان‌های اهر و هریس بابت این‌که چندین بار به بنده اعتماد کرده‌اند و همچنین بابت اینکه با حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رأی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و زدن مهر تأیید بر نظام و انقلاب اسلامی به‌نوعی مشت محکمی بر دهان دشمنان کشورمان است، افزود: مشارکت قوی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس امیدواریم نتیجه‌این انتخابات نتیجه‌ای باشد که مردم غیور ایران اسلامی انتظار داشتند.

منتخب مردم اهر و هریس در میان‌دوره‌ای مجلس دهم اضافه کرد: منتخبان ملت در هر سه انتخابات بایستی قدم‌های مؤثری در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و غیره بردارند.

عبدالهی بابیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نیازمند عزم جدی مردم و مسئولان است، تأکید کرد: مردم ما در زمینه‌های اقتصادی، اشتغال و تولید با مشکلات جدی مواجه هستند که امید داریم تا با تعامل و همکاری بین مسئولان و مردم بتوانیم مشکلات رنج‌آور جوانان و خانواده‌ها را حل و فصل کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در خصوص کارهای زیربنایی، زیرساختی، معدن، صنعت، گردشگری، کشاورزی، دامداری، آموزشی و اجتماعی، بهداشت و درمان کارنامه درخشانی در شهرستان‌های اهر و هریس باقی بگذاریم.

منتخب مردم اهر و هریس در میان‌دوره‌ای مجلس دهم با تأکید بر اینکه عمران و آبادانی شهرهای اهر و هریس از جمله اولویت‌هاست، خاطرنشان کرد: امیدوارم در مدت کوتاهی که در خدمت مردم این شهرستان‌ها خواهم بود بتوانم قدم‌های ارزشمندی برداریم و با کمک و پشتیبانی مردم این حوزه و دولتمردان در این مدت اندک کارنامه درخشانی باقی بماند.

انتهای پیام/