آخرین عناوین اخبار » انتخابات 96 » پیشنهاد سردبیر » دولت » سیاسی » صفحه نخست
کد خبر : 11992
چهارشنبه - ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱
عارف در تشریح جلسه فراکسیون امید درباره کابینه دوازدهم:

«روحانی» رای خود را از گفتمان اصلاح طلبی به دست آورده است

به گزارش اهرامروز، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس‌فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوعش،‌ اظهار داشت: در جلسه عصر امروز فراکسیون امید بیش از سی نفر از نمایندگان به بیان نقطه نظرات خود درباره روند شکل گیری دولت دوازدهم و انتظارات موجود از این دولت پرداختند.

وی افزود: نظر ما این است که دولت آقای روحانی هم در سال ۹۲ و هم به شکل ملموس تر در سال ۹۶، رای خود را از گفتمان اصلاح طلبی به دست آورده و ما به عنوان نمایندگان این گفتمان در مجلس، باید با این دولت تعامل کنیم و نگاه ما به این دولت مثبت است.

رئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه این تعامل و همراهی از ابتدا وجود داشته، گفت: ما می خواهیم در ادامه مسیر هم این تعامل به حداکثر برسد.

عارف با اشاره به لزوم توجه به سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان و حامیان دولت، عنوان کرد: در عین حال و ضمن حفظ فضای تعاملی مثبت بین فراکسیون امید و رئیس جمهور، ما خود را نسبت به مردم متعهد می دانیم و در این راستا بر انجام وظایف نظارتی خود به عنوان وکلای ملت نیز تاکید داریم و معتقدیم این دقت و نظارت، در راستای کمک به دولت دوازدهم برای تشکیل کابینه ای کارآمد، ضروری است.

انتهای پیام/