رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در گفت‌وگو با اهرامروز:

۱۱ نفر در انتخابات انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر ثبت‌نام کرده‌اند/ دومین دوره انتخابات انجمن عکاسی اهر برگزار می‌شود

۱۱ نفر در انتخابات انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر ثبت‌نام کرده‌اند/ دومین دوره انتخابات انجمن عکاسی اهر برگزار می‌شود

مهدی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز با اشاره به برگزاری انتخابات انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر، اظهار داشت: فعالیت قانونی هیئت‌مدیره انجمن هنر عکاسی اهر اردیبهشت‌ماه امسال به پایان رسیده بود و به دلیل هم‌زمانی با انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس اهر و هریس برگزاری انتخابات این انجمن به تعویق افتاده بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر یکی دیگر از دلیل تأخیر در برگزاری انتخابات انجمن هنر عکاسی این شهرستان را اختتامیه جشنواره عکس سال ارسباران عنوان کرد، افزود: دومین انتخابات انجمن هنر عکاسی اهر امروز سی و یکم تیرماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای انجمن هنر عکاسی اهر ۱۱ نفر نام‌نویسی کرده‌اند و از این تعداد ۹ نفر برای هیئت‌مدیره و ۲ نفر برای بازرسی ثبت‌نام کرده‌اند.

زارعی تأکید کرد: از مجموع یازده کاندیدای انجمن هنر عکاسی اهر نهایتاً ۵ نفر برای هیئت‌مدیره و یک نفر برای بازرسی انتخاب خواهند شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر با تأکید بر اینکه طبق استعلامات انجام‌شده هیچ‌کدام از کاندیداها مشکل قانونی نداشته و می‌توانند در رأی‌گیری شرکت کنند، خاطرنشان کرد: کسانی که در رأی‌گیری شرکت خواهند کرد باید برای فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان عکاس شناخته‌شده باشند و یا افرادی که عضو انجمن هنر عکاسی اهر بوده و دارای کارت عضویت هستند و همچنین افرادی که عضو هستند ولی کارت دریافت نکرده‌اند می‌توانند در این انتخابات شرکت نمایند.

انتهای پیام/