آخرین عناوین اخبار » اقتصاد مقاومتی » اقتصادی » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 17677
دوشنبه - ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲
امام جمعه اهر:

مشکلات ‌منطقه ارسباران با تحقق اقتصاد مقاومتی حل شدنی است‌/ پیشرفت کشور در مقایسه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست

مشکلات ‌منطقه ارسباران با تحقق اقتصاد مقاومتی حل شدنی است‌/ پیشرفت کشور در مقایسه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست

به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان اهر، اظهار کرد: فرماندار سابق اهر اقدامات بسیار خوبی داشتند و فعالیت‌های وی در این شهرستان قابل تقدیر است و اکنون که آقای عابدی فرماندار خوی شده اند آرزوی موفقیت داریم.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران شهرستان‌ها نقش هماهنگ کننده دارند، افزود: شهرستان اهر به عنوان مرکز منطقه ارسباران دارای ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی است.

امام جمعه اهر ادامه داد: اگر بخواهیم منویات مقام معظم رهبری جامع عمل بپوشانیم بایستی همت مضاعف و روحیه جهادی داشته باشیم همان روحیه‌ای که برای دشمنان دژ مستحکم شمرده شود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه مشکلات کشور و منطقه ارسباران با تحقق اقتصاد مقاومتی حل شدنی است، گفت: معادن در جای خود ولی اهر و ارسباران از نظر کشاورزی قطب محسوب می‌شود و منطقه ای که پتانسیل‌های بسیاری دارد اگر به آنها توجه نکنیم در واقع به نعمات پروردگار کفران کرده ایم.

وی یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم را بیکاری جوانان و معیشت عنوان کرد، بیان داشت: امروز در عرصه اقتصادی نیازمند جهش هستیم و جوانی که تحصیلات خود را سپری کرده اکنون نیاز به شغل دارد.

امام جمعه اهر در ادامه اظهار داشت: در مدیریت شهرستان اهر به جناح و سیاسی بازی اعتقاد نداریم، در این مسیر که هدف خدمتگزاری است همه با هم به آقای محمودی فرماندار جدید اهر کمک می‌کنیم.

حاجی زاده با تاکید بر اینکه تودیع و معارفه‌ها هم جای خوشحالی و هم جای ناراحتی دارد، یادآور شد: این دنیا گذری است و مسئولیت‌های امروز همیشگی نیستند به طوری که اگر بتوانیم برای مردم خدمت کنیم در یادها باقی خواهیم ماند.

وی یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان را رفع مشکلات مردم و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی ذکر کرد، خاطرنشان کرد: شهرستان اهر اکنون به کسانی نیاز دارد که دلسوز باشد چراکه در برهه‌ای قرار داریم که با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها می‌توان قدمی در جهت توسعه شهرستان و رفع مشکلات مردم برداشت.

انتهای پیام/