فرماندار شهرستان اهر:

معیار ارزیابی عملکرد ادارات بر مبنای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان است

معیار ارزیابی عملکرد ادارات بر مبنای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمودی در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهر، اظهار داشت: از ابتدای کار سعی کردیم تا جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کمیته برنامه‌ریزی تشکیل شود و در کنار آن مسئولین کمیته‌های ستاد را نیز انتخاب کرده‌ایم که مسئولین این کمیته‌ها علاوه بر وظایف ذاتی که دارند می‌بایست برای رفع موانع تولید تلاشی مضاعف کنند.

وی با اشاره به اینکه سهل‌انگاری و عدم حضور رؤسای ادارات در جلسات مهم و تصمیم‌گیری قابل‌بخشش نیست، افزود: همواره تأکید کرده‌ایم تا رؤسای خود شخصاً در جلسات حضور یابند و عذر آن‌ها زمانی موجه خواهد بود که قبلاً هماهنگی کرده یا در حین مأموریت باشند و نمی‌توان نادیده گرفت که رئیس در اداره حضور داشته باشد و معاون یا نماینده وی در جلسات حضور یابد.

رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان اهر اضافه کرد: دولت تدبیر و امید از سال گذشته برای روستاهای فاقد دهیاری اعتبار تخصیص می‌دهد، امیدواریم مسئولین ذی‌ربط با شناسایی و اعلام نیازهای روستاها زمینه را برای بهره‌مندی از این اعتبارات را فراهم کنند.

محمودی در ادامه بر لزوم بررسی و رفع مشکلات میدان دوآب، اصناف، شهرک صنفی شهرستان اهر با برگزاری نشست‌های تخصصی تأکید کرد.

فرماندار شهرستان اهر، مدیریت توزیع نیروی برق را نیز مکلف کرد تا برق ساختمان انتقال خون شهرستان اهر را تأمین کند.

وی با تأکید بر اینکه ضعیف بودن روشنایی در معابر عمومی شهر اهر موجب نارضایتی شهروندان شده است، گفت: روشنایی شهر اهر در طول شب ضعیف بوده و این‌گونه روشنایی در هیچ‌یک از شهرها ندیده‌ایم به‌طوری که نارضایتی مردم نیز در این حوزه بیشتر است.

رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان اهر در ادامه با ذکر اینکه از دستگاه‌ها و مسئولین انتظار داریم تا از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به‌صورت ویژه حمایت کنند، یادآور شد: منظور از حمایت نباید صرفاً رفع تکلیف باشد و مسئولین ادارات آگاه باشند که ارزیابی عملکرد ادارات بر مبنای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان خواهد بود.

فرماندار شهرستان اهر بیان کرد: با توجه به اینکه سال ۹۶ به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده بر همین اساس همه مکلف و موظف هستیم تا برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم و ارزیابی عملکرد ادارات در واقع منوط به تلاش آن‌ها در حوزه شعار سال و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان است.

محمودی با اشاره به اینکه دستگاه‌های خدمات رسان در آستانه فرارسیدن فصل سرما آمادگی‌های خود را حفظ کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به کوهستانی بودن و برف‌گیر بودن منطقه دستگاه‌ها از هم‌اکنون با آماده‌سازی ماشین‌آلات و امکانات خود را به استقبال از زمستان آماده کنند.

انتهای پیام/