آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » شهری » صفحه نخست
کد خبر : 26746
سه شنبه - ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
سرپرست شهرداری اهر عنوان کرد

توسعه و احداث پارک‌های محله‌ای در شهر اهر در دستور کار شهرداری است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، کمال امید در آیین افتتاح پارک‌های شهر اهر با اشاره به اینکه پارک شهدای مدافع حرم در زمینی به مساحت ۳ هکتار و در منطقه حاشیه‌نشین احداث‌شده است، اظهار کرد: این پارک را در راستای قدردانی از مجاهدت مدافعان حرم و با حمایت‌های شورای اسلامی شهر اهر نام‌گذاری کرده‌ایم و البته برای توسعه این پارک برنامه‌هایی نیز خواهیم داشت.

وی مجموع هزینه کرد برای پارک شهدای مدافعان حرم را ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد، افزود: برای این پارک ۳ هزار مترمربع کف‌پوش، جدول‌گذاری به طول سه هزار متر و ۷۱ میلیون تومان نیز برای تأمین روشنایی، رنگ‌آمیزی، نیمکت و غیره هزینه کرده‌ایم.

سرپرست شهرداری اهر از تجهیز پارک شهدای مدافعان حرم در آینده‌ای نزدیک خبر داد، گفت: یکی از سیاست‌گذاری‌های شورای اسلامی شهر اهر این است که در محلات مختلف و حاشیه‌ای شهر اهر پارک‌های محله‌ای احداث کنیم.

امید با قدردانی از تلاش‌های شورای دوره چهارم شهر اهر در احداث پارک‌های محله‌ای، خاطرنشان کرد: یقیناً اگر همراهی شورا و سایر مسئولان نبود شاید اجرای پروژه‌های مختلف در مناطق امکان‌پذیر نمی‌شد.

وی یادآور شد: بوستان وحدت که در محله خلیفه‌ای و در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ مترمربع احداث‌شده است نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ایم.

انتهای پیام/