آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ورزشی » ویژه
کد خبر : 28607
شنبه - ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

اتمام پروژه بزرگراه اهر- تبریز خواسته اصلی مردم شهرستان‌ اهر است

ه گزارش خبرنگار اهرامروز، بیت‌الله عبدالهی در نشست صمیمی با مسئولین هیئت‌های ورزشی در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر ضمن ابراز خوشحالی از حضور در میان مسئولین ورزش شهرستان اهر اظهار کرد: ما نیز مانند مسئولان اداره ورزش و استان از مشکلات مالی و سایر مسائل ورزشکاران مطلع هستیم و در جهت حل آن‌ها تلاش می‌کنیم.
وی بابیان اینکه متأسفانه در امر بودجه اهمیت کمتری به شهرستان‌ها داده می‌شود گفت: ِبنده انتقاد خود را مستقیماً چندین بار به گوش وزیر ورزش رسانده‌ام همچنین خادم، معاون پارلمانی وی نیز در جریان پیگیری های بنده قرارگرفته است و این امر همچنان ادامه خواهد یافت.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی وجود صنایع بزرگ را برای حمایت از ورزشکاران ضروری دانست و عنوان داشت: اگر یک واحد معدنی مکانی ورزشی احداث کند در شهر اهر خواهد بود و بالطبع صنایع و معادن بزرگ مانند کلان‌شهرها از تیم های ورزشی نیز حمایت خواهند کرد.
عبدالهی بابیان اینکه پروژه ورزشگاه پنج‌هزارنفری اهر در اولویت اول ورزشی بنده قرار دارد عنوان کرد: به هر نحوی که امکان دارد وزیر ورزش باید پروژه ورزشگاه پنج‌هزارنفری اهر را به اتمام برساند تا این شهرستان نیز بتواند از زیرساخت‌های بیشتر و بهتری برخوردار شود.
وی با ذکر اینکه اتمام پروژه بزرگراه اهر – تبریز خواسته اصلی مردم شهرستان‌های اهر و هریس است گفت: پروژه بزرگراه اهر – تبریز به‌صورت مداوم توسط بنده و مسئولان شهرستانی و استانی پیگیری می‌شود و تا پایان کار به حال خود رها نخواهد شد.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه به ورزش علاقه خاصی دارم ابراز داشت: شما مسئولین هیئت‌های ورزشی که اقدام به تربیت جوانان و نسل‌های فعال جامعه می‌کنید و اجازه نمی‌دهید در محیط‌های نامناسب قرارگرفته و به سمت اموری مانند اعتیاد بروند کار بزرگی انجام می‌دهید که جا دارد از همه شما تشکر و قدردانی کنم بنده نیز به‌نوبه خود و مسئولان دولتی تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت ورزش شهرستان اهر انجام خواهیم داد.