آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ورزشی
کد خبر : 28603
شنبه - ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اهر:

ضرورت ایجاد یک زمین چمن جدید جنب مجتمع ورزشی ولیعصر اهر

به گزارش خبرنگار اهرامروز، عیسی اسدی در نشست صمیمی نماینده و فرماندار شهرستان اهر با مسئولین هیئت‌های ورزشی در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر با ذکر اینکه در شهرستان اهر با کمبود سالن‌های ورزشی روبرو هستیم اظهار کرد: باید با همکاری بخش خصوصی اقدام به ایجاد و احداث اماکن ورزشی نمائیم تا ورزش شهرستان رشد کند.
وی بابیان اینکه با همکاری شهرداری اماکن ورزشی را می‌توان گسترش داد گفت: هیئت ورزش‌های همگانی با همکاری شهرداری اهر در شهرک شیخ شهاب‌الدین اهری اقدام به ایجاد ایستگاه ورزش کرده است ولی این ایستگاه در فصول سرد سال موجب کاهش استقبال ورزشکاران می‌شود.
اسدی بابیان اینکه فرهنگ ورزش‌های همگانی در اهر گسترش‌یافته است عنوان داشت: اهر برای اولین بار ورزش‌های شبانگاهی را به استان پیشنهاد داده، در اکثر روزهای هفته علاقه‌مندان به ورزش در محوطه اداره ورزش و پیست دومیدانی زمین چمن تختی به ورزش می‌پردازند که کاری پسندیده است.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی افزود: پیشنهاد می‌شود زمینی که در پشت مجتمع ورزشی ولیعصر (عج) قرار دارد تسطیح و آماده‌شده و محل مناسبی برای ایجاد یک زمین چمن جدید یا حتی زمین چمن مصنوعی شود که می‌توان با همکاری بخش خصوصی آن را احداث کرد.