آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ورزشی
کد خبر : 28597
شنبه - ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
رئیس هیئت سوارکاری شهرستان اهر:

فرهنگ تشکر از مسئولین رابین مردم و بالعکس نهادینه کنیم

فرهنگ تشکر از مسئولین رابین مردم و بالعکس نهادینه کنیم

به گزارش خبرنگار اهرامروز، علی شوره کندی در نشست صمیمی نماینده و فرماندار شهرستان اهر با مسئولین هیئت‌های ورزشی در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر گفت: به نظر بنده باید کاری کنیم تا فرهنگ تشکر از مسئولین رابین مردم و بالعکس نهادینه کنیم تا مسئولین نیز باقوت قلب به امورات مربوطه رسیدگی کنند.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان اهر با ذکر اینکه ما امسال اولین جشنواره سوارکاری جانبازان و معلولان کشور در اهر را برگزار کردیم عنوان داشت: حداقل بیش از ۱۰۰ نفر از شهرهای مختلف کشور با خانواده‌هایشان در این رویداد شرکت کردند و پس از مسابقات به گشت‌وگذار و خرید در شهر پرداختند که می تواند مقدمه ای برای جذب گردشگری ورزشی باشد.

وی بابیان اینکه کارها فقط با انتقاد پیش نمی‌رود گفت: می‌توانیم با ارائه پیشنهادهای مفید و هدفمند مسئولان را دررسیدن به اهداف موردنظر یاری کنیم ما مسئولان هیئت‌های ورزشی نیز آماده همکاری با مسئولان برای نیل به این اهداف هستیم.

شوره کندی از نماینده شهرستان اهر و هریس خواستار پی گیری جدی مشکلات مجموعه سوارکاری خواجه از جمله رفع رمپینگ ورودی و خروجی مجموعه و تامین اعتبار از وزارت ورزش جهت تجهیز این مجموعه به اصطبل و سالنهای مخصوص و انبار شد که در ادامه مهندس عبدالهی قول پی گیری موضوع از وزارت ورزش و جوانان را داد.