آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » حوادث » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 29789
شنبه - ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴

تصادف مرگبار نیسان و اتوبوس با ۲ کشته و ۱۴ مصدوم در جاده اهر – مشگین شهر + تصاویر

تصادف مرگبار نیسان و اتوبوس با ۲ کشته و ۱۴ مصدوم در جاده اهر – مشگین شهر + تصاویر

به گزارش اهرامروز به نقل از اهرنیوز، حوالی ساعت ۱۳ امروز (۱۶ دی ماه ۱۳۹۶)، بر اثر تصادف خودروی باری نیسان و اتوبوس مسافربری در کیلومتر ۱۰ جاده اهر – مشگین شهر، ۲ نفر کشته و ۱۴ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان اهر در خصوص این حادثه به خبرنگار اهر خبر گفت: ۱۴ مصدوم حادثه توسط تکنسین های اورژانس و نیروهای هلال احمر به بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر اعزام و فوتی ها نیز توسط نیروهای هلال احمر و آتش نشانی بعد از یک ساعت تلاش، رهاسازی به پزشکی قانونی منتقل شدند.

مرتضی حسین زاده در ادامه با اعلام اینکه راننده ۳۵ ساله اتوبوس و سرنشین ۲۱ ساله پشت سر آن از کشته های این تصادف هستند، در خصوص وضعیت مصدومان نیز گفت: بر اساس اعلام اورژانس بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر، وضعیت تمامی مصدومان بجز راننده خودروی باری نیسان و ۲ نفر از مسافران اتوبوس که برای اقدامات پزشکی تخصصی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز اعزام شدند، مناسب می باشد.

گفتنی است بر اساس بررسی های و پیگیری های صورت گرفته از منابع معتبر و طبق اعلام شاهدان عینی، انحراف به چپ ناشی از سبقت خودروی باری نیسان باعث وقوع این تصادف شده است.