آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست » فرهنگ و هنر
کد خبر : 30705
یکشنبه - ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
فرماندار شهرستان اهر:

شهرستان اهر از اعتبارات تبریز ۲۰۱۸ بی‌نصیب نمی‌ماند/ حمایت مردم از انقلاب پشتوانه قوی در برابر توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمودی در هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر که به میزبانی فرماندهی انتظامی شهرستان اهر برگزار شد، اظهار کرد: امسال در راستای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در شهرستان اهر برنامه‌های متنوع و خوبی پیش‌بینی‌شده و برخی‌ها به این فکر هستند که فقط دهه فجر به افتتاح پروژه ختمی می‌شود اما این‌گونه نیست بلکه افتتاح پروژه تنها بخشی از برنامه‌های دهه فجر است.

وی افزود: تمامی تلاش و هم‌وغم ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر شهرستان اهر این است که برنامه‌های این دهه باشکوه‌تر از سال‌های برگزار شود به هر حال انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و حمایت مردم از انقلاب اسلامی یک پشتوانه قوی برای نظام و انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان است.

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه برنامه‌ها و پروژه‌های اجرایی ایام‌الله دهه فجر باید در شان انقلاب، نظام و مردم باشد، گفت: این‌طور نباشد دستگاه‌ها و سازمان‌ها از برنامه‌های دهه فجر سر باز بزنند که متولی فلان دستگاه است بلکه اجرای برنامه‌های این دهه مبارک بر عهده تمامی دستگاه‌ها و نهادهاست و سعی ما بر این است که برنامه‌ها باشکوه‌تر از گذشته باشد.

رویداد ” تبریز ۲۰۱۸ ” فرصتی ارزشمند برای معرفی شهرستان اهر است

محمودی رویداد ” تبریز ۲۰۱۸ ” را فرصتی ارزشمند برای جذب گردشگران و معرفی شهرستان اهر عنوان کرد، گفت: با توجه به وجود زیرساخت‌های فرهنگی، گردشگری، مذهبی و تاریخی در شهرستان اهر قرار بر این شد تا ستاد شهرستانی تبریز ۲۰۱۸ را در اهر تشکیل دهیم تا حداقل از منافع این رویداد برای شهرستان استفاده کنیم و لازمه تحقق برنامه‌ها همکاری مستمر کلیه دستگاه‌ها و ارگان‌هاست.

نایب‌رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر ادامه داد: مطلع هستیم که برخی اقدامات نیازمند اعتبار است ولی دیگر نیز به اعتبار نیاز ندارد بلکه همت و تلاش مسئولی را می‌طلبد تا آن برنامه تحقق نیابد به هر حال انتظار داریم رؤسای ادارات با بهره‌گیری از ایده‌ها و برنامه‌ها قدم‌هایی بردارند و ما نیز حمایت و پشتیبانی می‌کنیم تا شهرستان اهر همچنان سرآمد منطقه ارسباران که بوده بماند.

وی با تأکید بر اینکه از طریق مسئولان استانی و شهرستانی پیگیر تخصیص اعتبار رویداد تبریز ۲۰۱۸ هستیم، بیان کرد: قطعاً در صورتی که اعتباری برای اجرای برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ به آذربایجان شرقی تخصیص داده شود شهرستان اهر نیز از این اعتبارات بی‌نصیب نخواهد ماند و ما هم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

فرماندار شهرستان اهر از افتتاح خانه معلم و باشگاه فرهنگیان شهرستان اهر به مناسبت دهه فجر خبر داد، گفت: خانه معلم با سوئیت‌های مجهز که اکنون آخرین اقدامات جهت تکمیل انجام می‌شود انشاالله هم‌زمان با دهه فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/