آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » فرهنگ و هنر
کد خبر : 30968
سه شنبه - ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
تهیه‌کننده و کارگردان فیلم مستند داستانی ارسباران:

فیلم مستند داستانی ارسباران در نوروز ۹۷ اکران خواهد شد

جلیل اصغری در گفتگو با خبرنگار اهرامروز اظهار کرد: فیلم مستند ارسباران در نوروز ۹۷ هم‌زمان با رویداد مهم تبریز ۲۰۱۸ پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی آماده اکران خواهد بود و با توجه به هماهنگی‌های انجام‌یافته از طریق شبکه‌های سراسری و جهانی پخش خواهد شد.

وی بابیان اینکه فیلم مستند داستانی ارسباران به معرفی ظرفیت‌های گردشگری، صنعتی تجاری، اقتصادی و مذهبی و به‌ویژه ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان اهر می‌پردازد گفت: از دیرباز از صدر اسلام تا زمان کنونی، انقلاب و دفاع مقدس، تمامی رشادت‌های مردم این منطقه از خود نشان داده‌اند را به تصویر می‌کشد.

تهیه‌کننده و کارگردان فیلم مستند داستانی ارسباران در خصوص روند حمایتی فیلم ابراز داشت: در جریان ساخت این فیلم ما زحمات زیادی را کشیده و ناراحتی‌ها زیادی را متحمل شدیم به‌ویژه از افرادی که به ما قول مساعدت داده ولی به عهد خود وفا نکردند البته تعدادی از عزیزان نیز از ابتدای کار تا انتها باجان و دل در کنار ما ایستاده و مار را حمایت کردند.

اصغری بابیان اینکه فیلم مستند داستانی ارسباران در روزهای انتهایی خود حال‌وروز خوشی ندارد عنوان کرد: ما در راه ساخت این اثر هنری و رویداد بزرگ انتظارات بیشتری داشتیم اکنون نیز انتظار داریم که مسئولین ارشد شهرستان به داد این فیلم برسند.

وی با ذکر اینکه شهرستان اهر و منطقه ارسباران جز پنج محور اصلی رویداد تبریز ۲۰۱۸ است گفت: با توجه به رویداد تبریز ۲۰۱۸ که اکنون بخش‌هایی از آن در استان آذربایجان شرقی آغازشده است اکران فیلم مستند داستانی ارسباران در محافل مختلف می‌تواند نقش به سزایی در جذب گردشگران داخلی و خارجی ایفا نماید.