فرماندار شهرستان اهر:

شهرستان اهر در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری دارد

شهرستان اهر در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری دارد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در همایش اقتصادی توسعه منطقه ارسباران که در شهرستان اهر برگزار شد، اظهار داشت: اگر به تاریخ رجوع کنیم شهرستان اهر و منطقه ارسباران در بسیاری از شاخص‌ها و آیتم‌ها جایگاه اولینی داشتند و افتخار کنونی شهرستان اهر تربیت و تقدیم مفاخر در حوزه‌های مختلف به جامعه است.

وی با اشاره به اینکه شرکت غیردولتی عمران و توسعه منطقه ارسباران نه دولتی و نه سیاسی، جناحی و حزبی خواهد بود، افزود: هدف و اولویت این شرکت عمران و توسعه منطقه ارسباران و شهرستان اهر است به‌طوری که توسعه میسر نمی‌شود مگر اینکه خود مردم منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: ما آماده‌ایم تا بستر و شرایط لازم را برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری در شهرستان اهر را فراهم کنیم و اکنون به نمایندگی از دولت اعلام می‌کنیم ضمن حمایت از سرمایه‌گذاران، بسترهای لازم را نیز برای سرمایه‌گذاری آن‌ها آماده خواهیم کرد.

محمودی از تشکیل کمیته تسهیل در سرمایه‌گذاری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان اهر خبر داد، گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در دولت دوازدهم رویکرد جدی به خود گرفته و در راستای رفع موانع تولید، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری مجموعه مدیریت شهرستان اهر در این جهت عزم جدی دارد.

وی بابیان اینکه شرکت غیردولتی عمران و توسعه منطقه ارسباران، نهادی ارزشمند و مردمی خواهد بود، تصریح کرد: هر مسئولی در شهرستان‌ها میهمان است و مردم در واقع صاحب اصلی شهرستان هستند ولی تا زمانی که در خدمت مردم هستیم یقیناً از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات مردم و سرمایه‌گذاران دریغ نمی‌کنیم.

فرماندار شهرستان اهر اضافه کرد: حوزه‌های گردشگری، معادن و کشاورزی شهرستان اهر ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای سرمایه‌گذاری دارند و ستاد شهرستانی تبریز ۲۰۱۸ با مسئولیت شهرداری اهر آمادگی معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری را دارد و ما نیز در کنار کسانی هستیم که شهرستان اهر را به‌عنوان مقصد سرمایه‌گذاری انتخاب کرده باشند.