آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 32899
جمعه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
نماینده مردم اهر وهریس در مجلس:

اکثر مراجعات مددجویان بهزیستی به دفتر نماینده مجلس مربوط به اشتغال و مشکلات معیشتی‌ است

اکثر مراجعات مددجویان بهزیستی به دفتر نماینده مجلس مربوط به اشتغال و مشکلات معیشتی‌ است

به گزارش خبرنگار اهرامروز به نقل از فارس، بیت‌الله عبداللهی در جمع مدیران بهزیستی اظهار داشت: شهرستان اهر مرکز منطقه ارسباران یکی از شهرستان‌های مهم آذربایجان‌شرقی است و این شهرستان علاوه بر ارائه خدمات لازم برای  جمعیت ۱۵۰ هزار نفری اهر به شهرستان‌های همجوار که قریب به ۴۰۰ هزار نفر است، از امکانات موجود این شهرستان بهره‌مند می‌شوند.

وی تاکید کرد: از سازمان بهزیستی انتظار داریم با تمهیدات لازم و استقرار مراکز خدماتی و حمایتی مرتبط با معمولان و مجهز کردن این مراکز به امکانات پیشرفته، زمینه ارائه خدمات مناسب به این قشر در شهرستان اهر بیش از پیش فراهم شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس، بر ضرورت راه‌اندازی مراکز جسمی حرکتی و مرکز روزانه توانبخشی، کارگاه تولیدی حمایتی و برگزاری آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی برای معلولان این شهرستان و شهرهای همجوار تاکید کرد و خواستار عنایت ویژه این سازمان در تحقق این امر شد.

وی تاکید کرد: اکثر مراجعاتی که از سوی مددجویان بهزیستی به دفتر نماینده مجلس صورت می‌گیرد مربوط به اشتغال و مشکلات معیشتی‌شان است که امیدواریم سازمان بهزیستی به مشکلات این عزیزان توجه لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/