امام جمعه شهرستان اهر:

نرخ بیکاری در شهرستان اهر بسیار فراتر از تصور است

نرخ بیکاری در شهرستان اهر بسیار فراتر از تصور است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در نشست صمیمی قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با کارآفرینان و صاحبان صنایع شهرستان اهر که در شهرک صنعتی برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه نرخ بیکاری در شهرستان اهر بسیار فراتر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم و از طرفی معیشت مردم این شهرستان نیز ضعیف است.

امام جمعه اهر ادامه داد: در عین حالی که مسائل فرهنگی مهم‌تر بوده ولی مسائل اقتصادی نیز در جای خود بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اهر در زمینه‌های معدن، کشاورزی و دام‌پروری ظرفیت‌های فراوانی دارد، گفت: نشست‌های متعددی برای رفع مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرستان اهر برگزار شده ولی مهم‌تر از هر چیزی نتیجه مطلوبی است باید از این نشست‌ها حاصل شود.

حاجی‌زاده شرط فعالیت مدیران و مسئولان را در گرو رضایتمندی مردم دانست، بیان کرد: جمهوری اسلامی بر مبنای عدالت ایجاد شده با اینکه مردم در راه پروردگار متعال به رهبری امام راحل انقلاب کرده‌اند اما در عین حال توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم نیز مهم است.

وی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم و تأمین معیشت آن‌ها بالاترین عبادت است، گفت: وقتی جوانی با مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و دکتری در برابر مسئول برای اشتغال سر خم می‌کند یعنی برای مسئولان جای اما و اگر نمی‌گذارد که نسبت به این جوانان بی‌تفاوت باشد.

انتهای پیام/