آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 36501
سه شنبه - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
فرماندار شهرستان اهر:

امنیت پایدار امروز ایران عزیز را مدیون خون پاک شهدا هستیم

امنیت پایدار امروز ایران عزیز را مدیون خون پاک شهدا هستیم

به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمودی در همایش ویژه ۲۲ اسفند ماه روز شهدا ضمن تبریک و گرامیداشت این روز اظهار کرد: ینده نیز به نوبه خود این روز بزرگ را گرامی داشته و یاد و نام تک تک شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که جان خود را فدا کردند تا ما در صلح و آرامش زندگی کنیم.

وی با اشاره به فداکاریهای شهدای مدافع حرم و شهدای اخیر نیروی انتظامی گفت: ما آرامش و امنیت امروز خود را مدیون شهدا و امام شهدا می دانیم که سکاندار و هدایتگر کشتی انقلاب و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) هستند.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اینکه امروز ۲۲ اسفند ماه به عنوان  روز شهدا نامگذاری شده عنوان کرد: واقعیت امر این است که در تاریخ انقلاب اسلامی تک تک روزهای ما روز شهدا است چون در تک تک این روزها ما شهید و جانباز تقدیم این نظام و انقلاب و وطن کرده ایم.

فرماندار شهرستان اهر با بیان اینکه ما باید همیشه شهدا و خانواده های آنان را تکریم کنیم گفت: خانواده های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان در واقع به عنوان جامعه بزرگ ایثارگری، صاحبان اصلی و سرمایه های این کشور هستند که ما امروز در این مکان جمع شده ایم تا جایگاه این عزیزان را تکریم کنیم.

محمودی با ذکر اینکه امنیت امروز کشورمان را مدیون خون شهدا هستیم بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی جزو کشورهای دارای امنیت پایدار که همه آن را مدیون خون شهدا هستیم.